NOD januari 2019

leia nee heb geen test gedaan. Net wel weer ovu test gedaan en hij is weer donkerder. Hele dag wel beetje gek gevoel in mn buik dus het zou nu wel de eisprong kunnen zijn.. ? ?

BabyOneTwo ik moet het helaas zo vaak zeggen mensen maken vaker die fout... Dat je je piek hebt gevonden betekend niet gelijk dat je ei springt of is gesprongen. Die piek betekend alleen de laatste groei van je ei Voordat die springt het kan na je piek dus nog 24 tot 48 uur duren voor die springt. Als je zo'n lange cyclus heb met meerdere pieken lijkt het me slim te tempen alleen zo weet je dan zeker dat je ei echt gesprongen is. 

elsiejoy geen idee wel eens over gehoord maar symptomen komen niet bekend voor. Heb wel met mezelf afgesproken als het deze keer niet raak is dus per dat januari 2019 ga ik voor 2e keer na huisarts en sturen ze desnoods maar door. Zit in ronde 5 nu vanaf 5. Is ook niet gezond toch? 

Hoi Allemaal,Ik doe ook weer mee voor NOD januari voor de 6e ronde. Toch extra balen dat het deze ronde niet is gelukt. Hebben jullie dat ook? Toen we deze zomer besloten te stoppen met de pil had ik gek genoeg wel gedacht met kerst zeker zwanger te zijn.Mijn cyclus varieert tussen 25-30 dagen en gemiddeld is hij 28 dagen. Mijn NOD zou dan 12 jan zijn. Ik ben deze ronde weer begonnen met ovu testen van action. Ik verwacht mijn eisprong weer laat rond CD 17/18. Ik heb het idee dat het gewoon kwestie van geduld is. Mijn man heeft zijn zaad ook al laten testen en die was gelukkig goed. Bij mij hebben ze ook al een controle gedaan om te kijken of ik geen cyste heb op mijn eierstokken. Volgens mij doen veel mensen dit pas als ze een jaar bezig zijn. Ik moet zeggen het geeft mij veel rust nu ik weet dat er niks aan de hand is. Gewoon elke maand weer 15/20% kans dan is het ook niet gek dat even kan duren.  

@krekeltje: wij gaan ook door naar ronde 6 in januari en verwacht mijn eisprong ook op 12januari (cyclusdag 18).Ik had ook gehoopt dat ik nu al wel zwanger zou zijn. Ook omdat bij iedereen om ons heen het letterlijk in één keer raak isiwaardoor het voor ons extra lang lijkt te duren terwijl een half jaar nog helemaal normaal is natuurlijk. Moet wel zeggen dat we daarvoor ook al 1,5jr op de wachtlijst hebben gestaan dus zijn er al 2jr klaar voor en dat is natuurlijk al een hele lange tijd geduldig zijn.Hopelijk brengt 2019 ons meer geluk!

Even een vraagje.Volgens mijn berekening en een app zou ik vanaf vandaag in de vruchtbare dagen moeten zitten en zou 1 jan de ovulatie zijn. Ik heb vanochtend een ovulatietest gedaan en deze geeft een nette witte streep aan (negatief). Afgelopen maandag had ik wat oud bloedverlies en steekjes onderin mijn buik en heb ik ook een ovulatietest gedaan en toe waren er 2 dikke strepen te zien (positief). Woensdagavond had ik weer iets bloedverlies alleen was het nu licht roze een extreem veel witte afscheiding. kan het dat de eisprong zeer kort naar de menstruatie komt? want ik snap nu niks meer van de ovulatietest. 

Terug
Bovenaan