NOD januari 2019

Hoi dames,  beetje gek misschien, maar dit is mijn eerste ronde dus vraag je je toch af of het allemaal goed is wat je doet :)  sinds gistermiddag voel ik mijn eisprong, het weekend en gistermorgen is er nog geklust :) Is het aan te raden om er eventueel vandaag nog ergens een gezellig momentje van te maken of niet? Ik wil ook niet alleen klussen om het “moeten” zeg maar. Wat is jullie advies?  Groetjes 

Tweemamas: Ook ronde 6! Wanneer is jouw NOD?ElenaW: Die apps geven alleen een richtlijn voor de gemiddelde vrouw. Eerst was ik ook steeds bezig met die apps. Ik kwam er later dus achter dat mijn ei sporing pas bij dag 17/18 is. Terwijl mijn cyclus niet langer is dan gemiddeld eerder aan de korte kant. Ik heb dus een korte Lutuale fase. Ik denk dat jij je eisprong al eerder hebt gehad dan met de 14 dagen en dat kan heel goed. Er zijn mensen die al na 7 dagen na hun menstruatie hun eisprong hebben. Hoe was je ovulatie test op die woensdag? 

[quote quote=10147903]elenaW heb je het met ochtend urine gedaan?[/quote]Nee beide testen zijn in de middag gedaan rond het zelfde tijdstip.[quote quote=10147958]Hoe was je ovulatie test op die woensdag?[/quote]Die van woensdag (is gisteren) was negatief, maandag was dik positief. Ik vind het allemaal een beetje vreemd want ik ben deze maand pas echt gestopt met de pil en zou vanaf vandaag pas in de vruchtbare periode moeten zitten. Ik weet dat de pil bij mij niet 100% werkte aangezien ik zo 2 a 3 maanden oversloeg.

Hoi meiden, van topic NOD december mag ik helaas ook de overstap maken naar dit topic. Helaas 24-12 (netjes op NOD) ongesteld geworden. Hopelijk mooi begin van 2019 #duimenmaar.Nieuwe NOD voor mij is 22 januari. 

ElenaW: Ik denk dan echt dat je eisprong al is geweest maandag. Hopelijk afgelopen weekend gezellig gehad ;-)? dan is er niks aan de hand! gewoon afwachten of je wel of niet ongesteld gaat worden.

Terug
Bovenaan