Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
krekeltje: gelukkig hebben we het gezellig gehad ?.Ik heb net toch nog even een ovulatietest gedaan en deze was weer negatief. Ik wacht het nu rustig af wat wel moeilijk is, ik heb alleen wel wat last links onderin mijn buik (vreemd gevoel).
Krekeltje, omdat ik nieuwsgierig ben: hoe heb jij t weten te regelen dat je een checkup van je eierstokken hebt gekregen?Ik zit nu op dag 13 van mijn cyclus dus wij gaan er weer eens steviger tegenaan.
Ik kan me ook hier melden. Nu mijn vorige cyclus netjes 28 dagen was na het stoppen met de pil, gaan we er vol voor een zou mijn NOD 19 januari moeten zijn .
Zo ben even afwezig geweest. Lapjesendraadjes niet zo moeilijk gewoon naar je HA gaan en vragen voor verwijzing je HA mag je dat niet weigeren en dan doe je een checkup bij de gyn. Bij mij heeft de gyn me spiraal verwijderd hier kreeg ik een rekening van mag helaas bijna €300 neerdokken voor 10 verwijder werk maar de gyn heeft ook gelijk me eierstokken bekeken. Pippalotta lees net je berichtje met mij gaat het een stuk beter de 2 kerstdagen echt een mega piek gehad en vandaag me temp omhoog naar 37.2 dus officieel ovu gehad ik gok hem op gister dus Nod de 8e me LF is maar 11 dagen dus smokkel gelijk 3 dagen ?
Heyy weer even terug van weggeweest..ik ben gisteren weer bij de gyn geweest omdat ik het niet zo goed kom accepteren dat het na 13 rondes nog niet wil.. nu krijg ik donderdag een hsg onderzoek.. nu lees ik dat gebruikerhuppelepup?(al die nummers ook?) dit ook heeft gehad???? Ik lees namelijk allemaal horror verhalen hoe heb jij het ervaren? De gyn zei dat het wel pijn doet maarja wel dat ik daardoor vruchtbaarder ben .. ze denken niet dat ik wat aan mijn eileiders heb maar omdat die olie lekker smeert haha dat ik dan waarschijnlijk wel sneller zwanger word.
lapjesendraadjes: Ik had he HA gebeld en zei dat ik me zorgen maakte. Toen mocht ik langskomen en ging ze zelf voelen of er cystes zaten. Wat gelukkig niet zo was. Dit gaf mij wel veel rust. Iemand vroeg laatst iets over tarwekiemolie. Kan het niet meer terug vinden. Ik ben daar sinds vorige maand mee begonnen. Mijn luteale fase is toen 3 dagen langer geworden . Ga het nu weer slikken vanaf mijn eisprong.