NOD januari 2019

Ik meld me ook weer hier. Als ik naar mn vorige cyclussen kijk zou 20 januari mn NOD moeten hebben. Mn vriend wil in januari zich laten testen om te kijken of alles goed is bij hem. Best frustrerende kerst gehad.. net voor kerst ongesteld geworden en dan met kerst krijg ik te horen van mn zus EN schoonzus dat ze zwanger zijn. En mijn schoonzus helemaal trots te vertellen dat ze gestopt was met de pil en dat ze direct zwanger was. En of het nog niet tijd wordt dat wij aan kinderen beginnen... zo frustrerend, kan dan echt woest worden. Sorry ik liet me even gaan?

Even een tijdje rust genomen en ik heb geprobeerd het forum een beetje los te laten. Ik merk dat ik daar rustiger van word. Ik wilde vandaag even komen kijken hoe het met jullie gaat. Voor de eerste dames zit de NOD er weer aan te komen. Ik hoop voor jullie op een mooi begin van 2019.Ik gebruik geen ovulatietesten, maar als het goed is, zit ik ergens rond mijn eisprong. Net geweest of komt binnenkort. Volgens de app afgelopen maandag, maar meestal is het iets later bij mij. Ik voel soms steken laag in mijn buik/liezen of bij mijn vagina, maar ik wil er niet mee bezig zijn. Ik weet inmiddels dat het allemaal niets te zeggen heeft.Succes allemaal!

Hopefully ik heb met je te doen! Mensen weten soms niet wat ze met woorden doen. Natuurlijk gaat het niet expres! Hopelijk kan jij snel vol trots vertellen dat je kleintje eraan komt!Feyre leuk om wat van je te horen! Succes met deze wachtweken!Ik doe zelf erg mn best om het zwanger worden los te laten. Ik geloof in God en dat Hij het leven van mijn kindje maakt, dus ook het allereerste begin. Al hoop ik natuurlijk wel dat het nu niet zo lang meer duurt. Ik merk dat dit mij ook rust geeft. Ben benieuwd of ik straks in mijn wachtweken nog zo kan praten ?

Hallo lieve forumleden!Kleine update van mijn kant.Mijn eerdere ovulatietest was denk ik niet helemaal betrouwbaar. Gister een ovulatietest gedaan omdat ik helder wit slijmverlies had (sorry voor de details) en me dat deed denken aan een teken van vruchtbare dagen. Deze was positief. Teststreep net zo donker als controle streep. Vandaag nog een keer over gedaan en nu was de teststreep zelfs donkerder dan de controlestreep! Dus eisprong staat voor de deur en NOD verschuift daarmee naar 12 januari. Ik zal het lijstje even bijwerken.Fijne jaarwisseling voor iedereen en veel zwangerschapsgeluk in het nieuwe jaar!!

Ik had vandaag met afvegen roze afscheiding .. weet niet wanneer NOD is maar wat zou het kunnen zijn? Toch ongesteld worden of misschien dan toch innesteling? Zit momenteel op dag 38

hee ik ben nieuw hier, we zijn druk aan de klus voor de derde maand al ruim een jaar van de pil af.. We hopen natuurlijk van harte dat het lukt deze maand! we hebben er zo'n zin in samen... 7 jan. mijn nod.. 

Terug
Bovenaan