NOD januari 2019

[quote quote=10148546]Ik had vandaag met afvegen roze afscheiding .. weet niet wanneer NOD is maar wat zou het kunnen zijn? Toch ongesteld worden of misschien dan toch innesteling[/quote]Ik kan je helaas niet helpen maar weet wel hoe onzeker/spannend het nu is. Ik had dit woensdagavond, iets lichtroze bloed verlies. Sinds vanochtend heb ik echt last van mijn onderbuik en wat beroerd/misselijk.  

Even een vraagje: Ik had gisteren een positieve ovu test (CD13). Mijn temp van vanochtend nog wel laag. Vorige keer had ik mijn eisprong pas bij CD18. Ik ga vanmiddag weer een ovu test doen. We hebben het gisteren gezellig gemaakt. Zouden jullie als de test vandaag weer positief is dan nu gewoon komende 3 dagen elke dag klussen?  (klussen echt een stom woord haha moet steeds hardop lachen). Ik weet dat om de dag beter is voor het zaad. Maar ik ben ook bang mijn ei te missen. Ik heb dit wel eens gehad toen ik 2 dagen weekend weg was met vriedinnen. 

Hopefully: Ow wat verschrikkelijk! Ik snap echt dat dat niet leuk is om te horen. Mensen weten niet dat je zelf ook bezig bent en dan kunnen die woorden wel echt kwetsend zijn ook al zijn ze niet zo bedoeld. Ik heb het nog niemand verteld jullie wel? Nu ronde 6. Ik denk wel als het nog langer gaat duren dat ik het wel met een paar vriendinnen, zus en moeder ga bespreken..Babyonetwo: Misschien dat je ongesteldheid komt. Ik zou nog even paar dagen wachten of het gaat doorzetten.

Ah Hopefully, dat is frustrerend zeg! Misschien moet je als je zwanger bent, je schoonzus nog even apart nemen? Want zoals PippaLotta zegt, sommige mensen hebben niet door hoe kwetsend woorden kunnen zijn. Hoe goed ze het misschien ook bedoelen.

krekeltje, xe gaan mijn eileiders doorspoelen om te kijken of er verklevingen inzitten kleine verklevingen worden dan al weggespoeld tegelijkertijd. Hierna ben ik 4maanden erg vruchtbaar.

Soms weet ik even niet wat ik met mijn lichaam aan moet. Afgelopen dagen enorme constante krampen in mn onderbuik en zulke pijnlijke borsten dat ik niet eens fatsoenlijk kon slapen, 's nachts er extra uit om te plassen.. dan ga je jezelf toch dingen in je hoofd halen. En dan ga je testen, negatief. Oké, nod is pas over 3-5 dagen, dus vanochtend nog een x testen, weer negatief en sinds vannacht ook geen enkel kwaaltje meer. Komt het een van jullie bekend voor dat je rond de innesteling kwaaltjes hebt die voor de NOD nog verdwijnen? Ik wacht het wel weer af, zal wel weer niet gelukt zijn.

gebruiker10098001: Ik weet het niet.... Ik geloof zelf niet echt in kwaaltjes. Elke ronde is je lichaam toch weer anders vooral als je net gestopt bent bent de pil. Ik denk dat de echte kwaaltje pas komen als je een paar weken zwanger bent.  Het duurt ook wel even voordat je veel HCG in je lichaam hebt. 

Ik weet niet of het bij haar alsnog dan binnen gaat komen... zoveel inlevingsvermogen heeft zij niet?Ik heb het op mn werk tegen een paar collegas die dicht bij staan en de manager verteld, dit ivm sommige taken die ik liever niet wil uitvoeren (ben verpleegkundige dus had laatst met chemo etc te maken) wilde het eigenlijk niet, maar het moest wel. En de manager is ook zo lekker begripvol? ik durf het eigenlijk niet tegen mn familie te vertelen. Me moeder is een schat van een vrouw, maar heeft altijd al moeite gehad met dat ik overgewicht heb... ben er hard mee bezig maar gaat niet zo snel. Ben dus bang als ik het met haar wil delen dat ze daar ook weer op gaat hameren en dat is niet bevordelijk.

Terug
Bovenaan