NOD januari 2019

Hopefully: Lekker nog even voor jezelf houden dan. Het heeft ook wel iets toch dat jullie samen in het geheim bezig zijn. Ik vind het stiekem ook wel iets leuks hebben samen een "geheim projectje" 

Weer heel veel kleine kwaaltjes, ik wordt haast gek van mijn hormonen. Mijn baarmoeder lijkt wel anders als anders te voelen, wat niets zegt volgens internet. Ik ben veel en vaak moe of ik heb een energie uitbarsting. Ik heb ook een onwijze puistjes uitbarsting. Qua humeur trek ik vooral mensen hun hoofd er af maar ik kan ook heel dipperig me voelen. Mijn borsten zijn heel gevoelig en soms jeuken ze. Vandaag hoofdpijn en vanmiddag ineens heel misselijk. Ik varrieer van geen tot onwijze honger...

Ik moest er eigenlijk ook niets van hebben: uitgaan van kwaaltjes (Google eens iets en 90% is ooit wel eens als kwaaltje genoemd in een forum of artikel). Maar dit keer is gewoon anders. Heb nooit de pil geslikt, dus ontpillen hoeft gelukkig niet! Nog 3 tot 5 dagen wachten op NOD, stomme wisselende cyclus. 

Het aftellen kan beginnen. Ik heb vandaag een Kruidvat zwangerschapstest gedaan en hij was wit.. na heel lang turen zie ik een bijna onzichtbaar streepje maar mijn vriend ziet het niet.. NOD is 04 januari dus het is nog vroeg. Heb wel regelmatig krampen in mijn baarmoeder, maar dat hoeft ook niets te zeggen. Laten we hopen op een goede start in 2019 ;)

helaas gisteren ongesteld geworden. Ene kant ook gelukkig want zit zo onregelmatig. Heb  nu 38 39 43 53 en 39 gehad. Dus hoop dat 39 nu beetje blijft. Op naar ronde 6. Nieuw jaar nieuwe kansen . Zorgverzekering aangepast op eventuele zwangerschap met weer bevalling in t ziekenhuis dus dat heb ik al uitgezocht. Jullie al nagekeken voor verzekering?

Linda, is ook nog wel heel vroeg. Kan nog alle kanten op, spannend hoor!babyonetwo, vervelend toch weer ongesteld. Zou fijn zijn als je cyclus regelmatiger wordt ja. Zorgverzekering doen wij gewoon de goedkoopste. Ik ben waarschijnlijk toch medisch bij de bevalling en dan kan verder een uitbreiding van polis toch niet meer uit...ik zit ook op het wachtbankje. Nog een week. Merk dat de spanning toch ook weer begint toe te nemen. En dat ik vandaag kapot moe bent helpt daar niet in mee....

Hallo allemaal, Na 4 dagen over tijd toch vanmorgen ongesteld geworden. We hadden toch een klein beetje hoop gister maar helaas door naar de volgende ronde. Op naar de volgende ronde houdt ook in dat ik morgen het ziekenhuis moet bellen om een HSG in te plannen. De hoop was er dus extra want zie hier best tegen op. Ze zeggen dat je erna 4 maanden extra vruchtbaar bent dus daar hopen we nu op. Verder was er bij alle onderzoeken alles goed en was er genoeg kans om zonder hulp zwanger te worden. Laten we hopen dat we in 2019 allemaal zwanger mogen worden he :)Grtjs  

Hoi Allemaal,Ik ben nieuw op dit forum. Mijn NOD is 5 januari, maar voel wel wat dingetjes.. vroeg me af of het iemand bekend voor komt. hoofdpijn, misselijk en een soort trekkerig gevoel in Mn buik!! ikhoor graag ervaringen!?

Terug
Bovenaan