NOD januari 2019

Ik sluit me ook aan.3de ronde, 3de kindje.NoD 1-3 januari. Cyclussen van 26-28 dagen.gisteren al eens een early test van kruidvat tegen geslaan maar helaas negatief. Ik lees wel dat die testen niet zo goed zijn. De 2 voor €4,99 zouden beter zijn. Ik wacht toch maar af tot januari. Ik voel me nu zoals ik me voel voor mijn maandstonden. Gevoelige borsten en humeurig. En krampen die komen en gaan. Ik vrees dat het niks zal zijn deze maand.succes iedereen!!! 

Ronde 19 ondertussen. Mijn NOD zou de 15de zijn. Ben benieuwd.... Deze maand weer vergeten de ovutesten te gebruiken door de verhuis. Wonen nu net 2 weken in ons huisje. Wel paar keer lekker gezellig gemaakt. Nu sinds gisteren wel ontzettend pijnlijke tepels. Ze zijn constant hard en stijf net of ik heb kou. Maar zelfs de douchestraal kan ik niet verdragen. Misschien voorteken voor mijn eisprong ? 

Hallo allemaal,Graag sluit ik me bij jullie aan. Mijn NOD is 6 januari... Ik wil er niet zo mee bezig zijn, maar ik merk toch dat ik naar mn NOD toe er steeds meer mee in mn hoofd ga zitten...

Dames,Ik sluit me graag bij deze discussie aan... Heb gister een innestelingsbloeding  gehad, en voortdurend misselijk (licht, maar net vervelend) en krampen (idem). Die krampen zijn anders dan normaal vlak voor mn ongesteldheidIk weet ook niet heel goed wanneer mn NOD is; ben vorige maand 4dagen over tijd geweest (ook met innestelingsbloeding)... dedehebnk ergens tussen 1-1 en 4-1heb ergens gelezen dat je dan voor je berekeningen van je verwachtte start gebruik kan maken ipv de daadwerkelijke, maar weet niet of dit klopt...Zou morgen graag een test doen maar weet niet of dit zinvol is...Groetjes!Ps ik vind het snachts in bed best geruststellend om hierover te lezen, scheelt iets piekeren, dus bedankt ! ?

Gisterenmiddag weer een ovulatietest gedaan en deze was weer negatief ondanks vandaag mijn eisprong zou moeten zijn, ik had vorige week maandag wel een positieve test. Mijn NOD moet 14 januari zijn, zo spannend nu.

Ik sluit mij graag aan. Mijn NOD is waarschijnlijk 16 januari, na een miskraam in november. Na bijna 1.5 maand lang bloedingen en pseudo menstruaties, heb ik het idee deze week.mijn eisprong te hebben. Dus duimen! Ben klaar voor een goede start van 2019!

Hallo allemaal!mijn NOD is 11 januari. Vorige maand een vreemde maand gehad. 3 druppels bloed en geen kramp, slijm of stolsels. Hele maand opgeblazen gevoel en moeilijk poepen. Pijnlijke borsten en met vlagen misselijk. Achteraf vraag ik me af of er überhaupt een eisprong was. Nu duidelijke eisprong gehad 28 december (cd13) en erna enkele keer witte dikke slijm in mijn ondergoed en nu véél afscheiding. (Sorry if it’s tmi) Vorige cycli 31-26-26-26. Succes iedereen deze maand en een fijne jaarwisseling! Xx

Terug
Bovenaan