NOD januari 2019

Mijn nod is 13 januari.Vorige maand heb ik ook een vreemde cyclus gehad. 5 dagen overtijd. Ik ben nooit te laat. Ik loop nu precies gelijk met vorig jaar. Toen was ook 16 december mijn laatste menstruatie. Helaas werd dit in maart een miskraam.   Groetjes

Minty: Grappig! Ik had ook 28dec mijn eisprong op CD13. Lopen we precies gelijk :).  Fertility friend geeft aan dat ik 10 jan kan testen. Ik ben benieuwd. Nu al weer spannend. Ik had eigenlijk met mezelf afgesproken deze maand even niet mee bezig te zijn omdat ik met de feestdagen wel gewoon lekker wil drinken.

Helaas, eerste NOD in januari niet eens gehaald. Zonet licht bloedverlies bij afvegen en ongelofelijke buikpijn. Helaas geen mooie afsluiting van 2018 hier. Volgende NOD zal 28 januari worden. 

En hoppa, ik werd weer 'blij' verrast door t nieuws dat mijn nichtje haar tweede kindje verwacht. Ik zie groen, oh wat ben ik jaloers!!!Mijn eisprong zou zo ongeveer binnen nu en 2 dagen moeten zijn. Vanavond gaan we het nieuwe jaar maar vieren. Merk dat ik er helemaal geen zin in heb vanwege t nieuws dat ik heb gehoord. Ben enorm jaloers en ook een beetje verdrietig. 

Of je kan gewoon blij zijn voor je nichtje wie weet hoelang ze erover gedaan hebben zij kan er ook niis aan doen en weten ze dat jullie al aan het proberennzijn? Zo niet kan je helemaal niks verwijten. Jaloezoe mag dat zou ik ook zijn maar zou ontzetten blij zijn voor diegene en zou al zeker me avond er niet door laten verzieken

Feyre klopt hoor, ben ook blij voor haar. Ik denk dat t vooral komt omdat ik mij zo ontzettend erger aan haar poging om een bekende instamom te worden (haar kindje is nu zo'n 1,5 jaar). Ik verwijt haar de zwangerschap niet, integendeel! Het is ontzettend leuk om te zien hoe blij ze met haar kindje en nu haar zwangerschap is. 

Dag allen,Mag ik ook mee schrijven? :) Ben inmiddels een halfjaar gestopt met de pil, maar heb het lichaam eerst even laten 'ontpillen'. Dit is de 1e ronde dat we er "echt" voor gaan, eisprong bijgehouden (puur op symptomen -heb ik altijd flink, nog niet met testjes-), juiste moment seks etc. Dus ben benieuwd! Mijn NOD ligt rond 08-01-19, nog een weekje wachten dus. 

Terug
Bovenaan