NOD januari 2019

Iedereen de beste wensen voor 2019! En hopelijk een vruchtbaarjaar voor jullie!mijn NOD is 5 januari, zojuist de Kruidvat zwangerschapstest gedaan, maar helaas negatief. Wij zijn inmiddels 3,5 jaar bezig, maar werden vorig jaar naar huis gestuurd om nog een jaar thuis te klussen op eigenkracht. Wordt toch weer een ziekenhuis bezoekje denk ik zo.lapjesendraadjes, ik begrijp je gevoel wel! Ik heb ook al 3,5 blij moeten zijn voor iedereen terwijl ik al 3,5 jaar elke maand de teleurstelling krijg. Keep your head up.. komt goed!liefs Car

Hallo allemaal, ten eerste de beste wensen voor 2019. Ik ben nieuw hier.. Nu bijna n jaar bezig en inmiddels in ronde 11. Gisteren mn ei gehad. Deze voel ik altijd super goed.. ben inmiddels n beetje radeloos waarom t nog steeds niet gelukt is. Hebben vorige week zaad getest en dat is goed. Ook ik ben al enigzins onderzocht na 2x pap2 uitstrijkje. Dat is nu goed en de binnenkant zag er ook super uit. Erg frustrerend allemaal. Vriendinnen raken binnen 2 rondes zwanger, op 1 na met n onregelmatige cyclus. Na 1 maand stoppen met de pil telkens 27 of 28 dagen. Nu maar hopen dat t dit x wel gelukt is.. al begin ik de hoop wel wat te verliezen.. iedereen succes. Ik moet nog 14 dagen wachten.. 

Gister 31/12 middels ovulatie test mijn eisprong gevonden op dag 29 van mijn cyclus! Mijn vorige cyclus na het stoppen van de pil was 44 dagen. Dus dit lijkt nu weer zo te zijn. Jeetje wat duren die dagen lang met zulke cyclussen. Ga straks (als ik ongesteld word) beginnen met teunisbloem olie kijken of dit nut heeft. Goed geklust rondom de eisprong denk ik. Ging nav steken een test doen en die was 31/12 positief net als de controlestreep. Vandaag 1-1 nog heel donker maar iets lichter. Vandaag en gister gezellig gemaakt, morgen ook nog maar doen denk ik dan? 14-1 gok ik ergens mijn NOD te hebben... 

Hee Dames,wat vervelend om te lezen dat het niet lukt of dat sommige nog moeten wachten... Mijn vriend en ik zijn inmiddels in ronde 7 beland en weer een negatieve test. Moet morgen (korste cyclus) ongesteld worden en anders vrijdag (langste cyclus). Maar ik heb mijn hoop ook alweer opgegeven aangezien ik vannochtend een temperatuurdaling had van 0.2. In ronde 1 een miskraam gehad... En daarna alleen maar negatieve testen in mijn handen gehad. Wordt er zo moedeloos van...   

Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar. Laat het een vruchtbaar jaar worden ?. Hier nog altijd ontzettend pijnlijke tepels. Maar al iets minder dus ik denk dat dit mijn teken is voor een eisprong ? straks nog even gezellig maken en dan maar afwachten zeker ?

Rosley: Ik denk niet dan 0,20 daling meteen negatief is hoor. Als je bij fertility friend kijkt zie je dat vaker en testen andere dames alsnog positief. Ik merk soms ook al 0,10 verschil als ik 2 keer gelijk achter elkaar meet. Terwijl ik wel een goede temometer heb met twee cijfers achter de komma. Op hoeveel DPO zit je? Anders gewoon morgen testje doen. Voor wie zit de NOD er bijna aan te komen? 

Lindje, wij zitten dus in hetzelfde schuitje ik krijg donderdag mijn hsg onderzoek. Ik zie er niet heel erg tegenop.. ze hebben mij verteld dat het ergste gedeelte ongeveer 2 minuten zal duren. Ik zal als je dat wil mijn ervaring er mee even delen. Denk wel dat je in ieder geval niet te druk moet maken mij is verteld dat het ook echt mee kan vallen als je er wat relaxter in gaat. Mijn nod is rond 19 januari even afwachten wanneer ik mijn eisprong heb meestal rond dag 18.  Gelukkig nieuwjaar en hopelijk sluiten we 2019 met een gezinnetje af?

Krekeltje,Ik zit nu of 1 dpo als ik naar mijn korste cyclus kijk en dan 3 dpo als ik naar mijn langste cyclus kijk. Heb vannochtend getest en deze was wederom negatief. Heb ik nog kans? En hoop? 

Terug
Bovenaan