NOD januari 2019

Gisteravond is het ons helaas niet gelukt. Ik had de knop omgezet, maar mijn partner was enorm moe.Vanavond een nieuwe kans! Mijn tepels voelen nu ook wat zwaarder aan, dus ik denk dat het bijna zover is. Jeetje carrieslee na 2,5 jaar horen dat je nog een jaar 'gewoon' moet proberen!  Wat moet dat moeilijk zijn zeg!Anemoontje better safe than sorry toch? Ik zou er gewoon nog een gezellige nacht tegenaan gooien ? mijn NOD staat 1 a 2 dagen na die van jou en ik was van om deze week ook nog gewoon even door te gaan.Spannend Daiss ! Ik hoop dat t helpt! 

@lapjesendraadjes. Dat is zeker waar, valt altijd te proberen natuurlijk. Met die lange cyclussen blijf ik het wel altijd lastig vinden. Heb op dag 21/22 ook bloedverlies gehad na de daad dus dacht wellicht toen eisprong. Maar geen knal test zoals nu. Ben benieuwd hoelang die testen aanhouden. Nu 2 dagen positief. 

Hoi,Eerst hoop ik voor iedereen dat het dit jaar wel gaat lukken❤. Ben in November pas begonnen met mijn vriend om zwanger te worden. Nu ronde 3, maar voel me nu anders; ook misselijkheid af en toe, rugpijn, minder zin om te eten en duizeligheid en vooral wat heel erg op valt is dat ik sneller huil, terwijl ik nooit echt huil om een film/iets op tv/youtube. Ook ben ik veel sneller moe. Ik zou 10 januari pas ongesteld moeten worden maar denk dat ik misschien nu wel zwanger ben?. Heb een cyclus van 32 dagen en nu is het maar hopen dan denk ik?❤

Hoi,Eerst hoop ik voor iedereen dat het dit jaar wel gaat lukken❤. Ben in November pas begonnen met mijn vriend om zwanger te worden. Nu ronde 3, maar voel me nu anders; ook misselijkheid af en toe, rugpijn, minder zin om te eten en duizeligheid en vooral wat heel erg op valt is dat ik sneller huil, terwijl ik nooit echt huil om een film/iets op tv/youtube. Ook ben ik veel sneller moe. Ik zou 10 januari pas ongesteld moeten worden maar denk dat ik misschien nu wel zwanger ben?. Heb een cyclus van 32 dagen en nu is het maar hopen dan denk ik?❤

Daiss veel succes donderdag. Ik hoor graag hoe het gegaan is. Moet je ook antibiotica en paracetamol nemen vooraf? Ik heb mijn hsg dinsdagmiddag. Ga proberen me niet te gek te maken. Gelukkig gaat mijn man mee.Ik hoop idd dat de extra vruchtbaarheid werkt. Geeft toch hoop.Zit nu op cd 2. Ovulatie meestal tussen cd 17-21.    

Lapjesendraadjes bedankt!!!lindje, ik mag naproxen van te voren innemen. Daar begin ik morgen avond mee. Zit donderdag op cd 14 maar omdat mijn eisprong altijd rond de 18e is kon het mooi deze maand nog. Wie weet he na de hsg.... ben heeel benieuwd! 

Hey allemaal,Ik wil iedereen een gelukkig en vruchtbaar jaar toewensen! Dat al onze (baby)wensen in vervulling mogen gaan!Zijn er al meiden met positief bericht:)? Ben wel heel erg nieuwsgierig. Ik merk dat ik zelf bij elk mogelijk symtoompje denk ‘zou het nu?’. Ik weet dat ik het niet moet doen, maar ik vind het zo ontzettend lastig...Mijn vriend vindt dat ik er niet zo mee bezig moet zijn, maar ik kan het niet loslaten... Iemand tips:)?NOD is aanstaande zondag...

Terug
Bovenaan