NOD januari 2019

Charisss lastig he! Zo dicht voor je nod kun je echt alleen maar afwachten. Je hebt er geen invloed meer op. Ontspanning zoeken maar!! ??Succes, ik zal voor je duimen!

Iedereen het beste gewenst voor komend jaar (met hopelijk veel zwangerschappen erbij ?)Ik kon me niet meer inhouden en heb gister een testje gedaan, maarnog negatief...ook niet gek eigenlijk aangezien mn nod tussen 2 en 4 januari zit... Wel vandaag een heel rommelige buik gehad met wat krampjesIk mag van mezelf donderdag pas op zn vroegst testen maar liever zaterdag (als ik het vol hou)Hopelijk is het raak

Gelukkig nieuwjaar allemaal!Spannend @Charisss sterkte met wachten nog even..Mijn NOD was 31 dec. 30 en 31 dec heel licht positief getest. Morgen weer testen om te kijken of het streepje iets donkerder geworden is. Maar was vanochtend heel misselijk. En nu weer het gevoel alsof er een brok in mn keel zit. Herkenbaar voor iemand?Mijn borsten beginnen nu ook zeer te doen.Als mijn test morgen goed is ga ik de verloskundige bellen. Benieuwd wanneer ik dan mag komen.

[quote quote=10149624]Gelukkig nieuwjaar allemaal! Spannend @Charisss sterkte met wachten nog even.. Mijn NOD was 31 dec. 30 en 31 dec heel licht positief getest. Morgen weer testen om te kijken of het streepje iets donkerder geworden is. Maar was vanochtend heel misselijk. En nu weer het gevoel alsof er een brok in mn keel zit. Herkenbaar voor iemand? Mijn borsten beginnen nu ook zeer te doen. Als mijn test morgen goed is ga ik de verloskundige bellen. Benieuwd wanneer ik dan mag komen.[/quote]Wat spannend zeg! Lijkt er op dat we je mogen feliciteren. Ik duim voor je! 

Vandaag mijn nod, tenminste daar ga ik vanuit. 2e ongesteldheid na miskraam in oktober, dus geen idee of mijn cyclus precies goed is. Had wel echt het idee zwanger te zijn, voelde me net als de vorige keren. Denk toch dat het er niet in zit deze maand. Vanochtend in ieder geval niet positief getest. Misschien ben ik gewoon te ongeduldig. Vorige 2 zwangerschappen kon ik ook pas een week over tijd licht positief testen. Iemand die me nog even moed kan geven? Ik had me voorgenomen er weinig mee bezig te zijn: 'we hebben geen haast, het komt zoals het komt', maar dat kan toch helemaal niet. Je wil het en je wil het nu! Gelukkig al wel een heel mooi dochtertje van 8.5 maand

Lindax, ik herken dat wel, die brok in je keel. Ik heb dat de eerste weken ook heel erg gehad. Nu 11 weken zwanger en neemt af..

Lapjesendraadjes heel lastig:eek:! Ik weet ook dat ik er weinig aan kan doen, maar toch... Gelukkig moet ik t/m vrijdag weer werken, dus dat zorgt mss een btje voor afleiding:).Lindax ik zal ontiegelijk voor je duimen!

Terug
Bovenaan