Hoi dames, Ik lees al een tijdje mee met jullie en wil graag iets aan jullie voorleggen!Sinds juni 2018 ben ik gestopt met de pil. Sindsdien een onregelmatige cyclus van 35 tot 45 dagen. Afgelopen maand een cyclus van 30 dagen. Sinds deze maand serieus bezig met een poging te wagen met behulp van ovulatietesten.. Op 23, 24 en 25 december heb ik positieve ovulatietesten gehad, dit was op dag 10/11/12 van de cyclus dus dacht ik eindelijk weer een korte cyclus te krijgen van 24 of 25 dagen.. Maar nu heb ik op 31 december en 01 januari weer positieve ovulatietesten, zie foto's. Zou ik dus op 23, 24 en 25 december geen eisprong hebben gehad en dus weer een late eisprong op dag 17 gehad hebben? Of...?Ook heb ik al 2 vroege zwangerschapstesten gedaan omdat ik dus dacht op dag 10 mijn eisprong te hebben en dus mijn nod op 5 of 6 januari te hebben. Maar als ik net mijn eisprong heb gehad dan is mijn nod pas 15 januari maar wat is dat op 24/24/25 december dan geweest? Graag jullie advies, bah onzekerheid. ?