NOD januari 2019

Daiss; ik paracetamol vooraf. Hopelijk valt het mee. Succes morgen. En wie weet, lukt het nu wel ????Lindax; ?? spannend!  

Kimsterr: Ik denk dat de eerste keer je ei niet is gesprongen en pas bij de 2e keer  op 31/12 en 1/1 . Dit heb ik wel eens gelezen en dat dat vaker gebeurd. Ik zelf test ook nog even door altijd om te kijken of hij later springt. Ik had mijn positieve test nu op CD13 en hiervoor CD18 dus ik test ook even door tot CD19/ CD20 om zeker te weten dat hij is gesprongen. Temp je ook? Ik kan aan mijn temp zien dat hij CD13 is gesprongen. Misschien kan je aan je temp zien dat die pas gestegen is op 31/12 1/1? 

Meiden,Ik zit mezelf natuurlijk helemaal gek te maken, maar even een vraag voor de meiden die al een eerste zwangerschap hebben meegemaakt.Normaal gesproken heb ik een paar dagen voor mn NOD altijd een zeurend gevoel in mn onderbuik, wat vaak op de dag zelf behoorlijk pijn doet...Ik heb sinds vandaag af en toe een soort van heel licht krampje, maar dan trekt het weer weg. Wat ook gek is, is dat het afwisselend links en dan weer rechts is...Klinkt dit bekend? Of ben ik mezelf nu echt vanalles aan het voorhouden?

Rosly: ja, dat vind ik in deze ook het vreemde. Qua afscheiding hou ik echt de datum van 24/25 december aan.. Plus ik kan mij niet 100% vinden in de verhalen van andere meiden, er zit teveel tijd tussen de testen -vind ik-, vandaar dat ik mijn persoonlijke verhaal even hier had geplaatst. Ben jij je dag nog een beetje goed doorgekomen?Krekeltje: deze ronde heb ik nog niet getemperatuurd.. Wellicht is dat toch een goede tip mocht het deze ronde niet 'gelukt' zijn... Ik zal mij eens gaan inlezen. Voor nu ga ik het eerst maar even afwachten wat er gaat gebeuren, ook al ben ik ontzettend ongeduldig.. Voor nu eerst maar 7 januari als NOD datum aanhouden, de gulden middenweg. ;-) Lastig hoor je eigen lichaam niet begrijpen.. Charisss, helaas kan ik je vraag niet beantwoorden. Nog niet eerder een zwangerschap meegemaakt. 

Chariss ik heb al wel een zwangerschap meegemaakt maar de symptomen zijn bij iedereen zo anders! Krampjes en steken heb ik niet gehad voor ik wist dat ik zwanger was. Ik had alleen zere borsten en was moe. Dus nu we voor de 2e bezig zijn hou ik me aan deze symptomen vast. Vind ik welasktg want het kan nu heel anders zijn. Wanneer ik deze maand dacht dat mijn eisprong was voelde ik een plop in mijn buik. Bij de eerste ook niet gehad. Maar vind het nu heel anders. Bij de 1e direct een regelmatige cyclus en voelde de eisprong tijd aankomen en nu is de cyclus wat onregelmatige en voel.ik dat allemaal niet.   

Kimster,ben de dag niet goed doorgekomen helaas. Een onwijze klapper gemaakt waarbij ik mijn hoofd, schouder en buik ontzettend heb gestoten wat na een uur gevolgd werd door een forse vaginale bloeding en dus mijn menstruatie! De ambulance is gekomen en heeft mij toen onderzocht. En waarschijnlijk ben ik wel zwanger geweest en ons kindje dus gisteren verloren door de harde klap die ik gemaakt heb. Hij wilde een zwangerschapstest doen om het zeker te weten maar ik wilde het niet, anders ga ik er alleen maar meer verdriet van hebben! Aangezien ik gisteren middag net voordat we weg gingen een ontzettend licht streepje had... Terwijl ik in de ochtend niks zag. Vreemd. Verder gekneusde schouders en een hersenschudding aan over gehouden. Het leven loopt nooit zoals je wilt. Dit is nu ons 2e kindje wat we zijn verloren! Valt me toch heel zwaar dit alles. Nu alleen maar rusten. En hopen dat deze ronde nu wel lukt en dat ons kindje ook blijft zitten. hoe is het met de rest? 

Hallo dames/meiden,Herken de verhalen van teleurstelling wanneer je toch niet zwanger blijkt terwijl je écht dacht dat je alle symptomen had. Heb al zoveel scenario’s af laten spelen in mijn hoofd over hoe het nieuws aan familie en vrienden te vertellen. Ik zit nu in zo’n fase, ben er zwaar van overtuigd dat het nu echt klopt.. de tijd zal het leren. Ik probeer mezelf toch mentaal ook een beetje te beschermen....8 januari NOD..@Rosly wat ontzettend naar voor je. Je schrijft wel goed wat je moet doen, gun je lichaam de rust. En het feit dat je zwanger raakt is in principe al iets goeds. Sterkte..

Terug
Bovenaan