Hi Ladies,** sorry, lange persoonlijke post op komst **Momenteel heb ik het zwaar en ik wordt gek van mn lijf! Afgelopen zaterdag en zondag wat helder rood bloed verloren (innesteling denk ik) en sinds dien ook misselijk, emotioneel en voel me gewoon off... Nod is ergens tussen gister en zondag en heb nog niet durven testen...Ik heb 2 gezonde vrolijke meiden (4&6) en ben van de zomer zwanger geweest van een zoontje. Helaas heb ik met 15wk de zwangerschap moeten afbreken ivm een letale gen afwijking waarvan ik drager ben. Dat was zwaar, maar toen het weer goed met ons ging hebben we sinds november besloten om het weer te proberen... daarvoor steeds een cyclus gehad van 27d, maar november gaf 31 dagen met op d24 ook iets bloedverlies en toen pas weer op dag 31 bij echte menstruatie.Bij de eerdere zwangerschappen heb ik nooit innesteling bloed gehad, ik schrok er ook best wel van!Nu heb ik dat dus weer gehad en gisteravond, na het zwemmen, redelijk wat oud bloed & slijm bij afvegen, wat verder ook niet doorzet... herkent iemand dit?Het is ook allemaal erg emotioneel op het moment omdat ik as zondag uitgerekend zou zijn van ons zoontje*** nogmaals Sorry voor de lange post ***@rosly: wat erg voor je! Sterkte!