Elsiejoy, bedankt voor je uitgebreide reactie. Wat ontzettend vervelend voor je dat je gediagnosticeerd bent met PCOS, zit jij hiervoor aan de medicatie? (excuus als je dit al hebt verteld, ik kon het zo 1 2 3 niet terugvinden..) Ik kan mij voor de rest erg vinden in wat je schrijft. Vorig jaar heb ik nog een echo gehad en er zijn geen afwijkingen bij mij gevonden. Ik heb het er dus maar mee te doen "die onregelmatigheid..". Ik vind het rot om te lezen dat je een vroege mk hebt gehad en ik hoop dat je wel steun in je omgeving krijgt! Hopelijk is het bij jullie deze ronde raak, nog even geduld.. Rosly, wat een verschrikkelijk bericht om te lezen. Hoe gaat het met je?! Jeetje, denk jij nu maar even niet aan de rest maar vooral aan jezelf. Ontzettend veel sterkte en pak je rust! Gebruiker10095511, morgen, spannend! Hopelijk kom je de dag goed door. Wanneer wil je gaan testen? Goed en knap van je dat je je zo kan beheersen. Dalia, wanneer is je nod? 8 januari toch? Als jij je geduld kan bewaren dan zou ik het pas na circa 3 dagen na NOD te testen en dan nog hoeft het niet gelijk positief te zijn.. Het is gewoon lastig, haha Lcmbeertens, wat een heftige en emotionele tijd moet jij achter de rug hebben zeg.. Ik snap dat as zondag een extra beladen dag moet zijn. Je moet vooral pas gaan testen als je er zelf aan toe bent maar denk ook aan het moment waarop jullie samen er voor hebben gekozen om er toch wel weer voor te gaan. Wellicht krijg je toch een (mooi!) cadeautje... Voor de rest moeten wij allemaal nog maar even geduld hebben, zucht... ;-)