NOD januari 2019

Elsiejoy, bedankt voor je uitgebreide reactie. Wat ontzettend vervelend voor je dat je gediagnosticeerd bent met PCOS, zit jij hiervoor aan de medicatie? (excuus als je dit al hebt verteld, ik kon het zo 1 2 3 niet terugvinden..) Ik kan mij voor de rest erg vinden in wat je schrijft. Vorig jaar heb ik nog een echo gehad en er zijn geen afwijkingen bij mij gevonden. Ik heb het er dus maar mee te doen "die onregelmatigheid..". Ik vind het rot om te lezen dat je een vroege mk hebt gehad en ik hoop dat je wel steun in je omgeving krijgt! Hopelijk is het bij jullie deze ronde raak, nog even geduld.. Rosly,  wat een verschrikkelijk bericht om te lezen. Hoe gaat het met je?! Jeetje, denk jij nu maar even niet aan de rest maar vooral aan jezelf. Ontzettend veel sterkte en pak je rust! Gebruiker10095511, morgen, spannend! Hopelijk kom je de dag goed door. Wanneer wil je gaan testen? Goed en knap van je dat je je zo kan beheersen. Dalia, wanneer is je nod? 8 januari toch? Als jij je geduld kan bewaren dan zou ik het pas na circa 3 dagen na NOD te testen en dan nog hoeft het niet gelijk positief te zijn.. Het is gewoon lastig, haha Lcmbeertens, wat een heftige en emotionele tijd moet jij achter de rug hebben zeg.. Ik snap dat as zondag een extra beladen dag moet zijn. Je moet vooral pas gaan testen als je er zelf aan toe bent maar denk ook aan het moment waarop jullie samen er voor hebben gekozen om er toch wel weer voor te gaan. Wellicht krijg je toch een (mooi!) cadeautje... Voor de rest moeten wij allemaal nog maar even geduld hebben, zucht... ;-)

lcmbeertens.  Wat een verhaal. Heftig en indrukwekkend. Heel veel sterkte de komende dagen. En zal er altijd een engeltje zijn die over jullie waakt. Dalia. je kunt zelf testen op of na je nod.  Lees de beschrijving goed. Als je niet ongesteld wordt en geen positieve test hebt, dan kun je de test na 2 dagen herhalen. Jobre .  Hopelijk is het gauw raak. Ben je afgelopen december gestopt? Hoe weet je dat je een regelmatige cyclus?

Lief dat je sorry zegt lcmbeertens, maar dat is natuurlijk nergens voor nodig! Ik vind dit hét forum om persoonlijke en soms lange posts te doen ?. Wat heb je een nare tijd achter de rug joh! Ik snap heel goed dat je het deze week dan zwaar hebt! Heel bijzonder om misschien wel zwanger te zijn! Ik heb geen ervaring met zwanger zijn en wel of geen innestelingsbloed dus ik zou denk ik even een paar dagen wachten met testen?Mientjeee wat heerlijk dat je ook zo nuchter bent. Ik vind het zo moeilijk om ongesteldheidssymptomen te onderscheiden van zwangerschapssymptomen! Mijn moeder zegt altijd dat ze niets bijzonders voelde (misschien wel overdreven nuchter haha) en van vriendinnen hoor ik dan weer dat ze het meteen aan hun borsten voelen. Nou ik heb altijd persoonlijke borsten vanaf 2 weken voor mijn menstruatie. Dus pfffWij hebben ook jarenlang praktische bezwaren gehad Jobre, maar gaan er nu ook voor (situatie is nog steeds niet ideaal). Dé ideale situatie komt misschien wel nooit. Succes, ik hoop voor je dat t snel raak is! 

Hoi allemaal,Ik geloof dat ik toch maar mijn 'verhaal' ga delen. Helemaal nu ik jullie verhalen lees en denk dat ik niet mag klagen. Ik ben nu ruim een halfjaar gestopt met de pil. Mijn cyclus was al snel duidelijk en iedere maand gelijk. Begin oktober besloten dat we er echt voor wilde gaan. Een kindje is zó welkom! Inmiddels zijn we bij ronde 3 en zou ik 31 december ongesteld moeten worden (noemen jullie dit de NOD?). Nu 3 januari.. nog steeds niet ongesteld maar ook al een aantal negatieve testen verder. Ik maak mezelf gek. Zwanger? Gezien ik nooit over tijd ben geweest of toch niet? Hoelang wacht ik nog voor ik iemand ga raadplegen? Kan het ook buiten baarmoederlijk zijn? Wat brengt het een hoop onzekerheden en spanning met zich mee. Moet zeggen dat ik eerder dacht dat een forum als deze me nog gekker zou maken maar ik merk dat ik het 'fijn' vind om te lezen dat er zovele met mij zijn en samen staan we sterk! 

Lindje, vandaag dan de dag van mijn hsg onderzoek! Was niet zenuachtig tot dat ik daar op de tafel lag!!! Ineens zenuwen toch gelukt om me te kunnen ontspannen! Nou toen begonnen ze benen wijd en vagina ontsmetten dat was niet vervelend toen de welbekende eendenbek erin.. was niet fijn maar zeer was het zeker niet gedraai en gedoe en tja mijn baarmoeder lag hoog en kregen ze niet te pakken nou daar kwam de mega grote pincet ze gingen met deze mijn baarmoeder vastpakken en dat zal niet fijn worden ik zal voelen alsof ik een spuitje kreeg... pfff ik pakte te tafel van spanning vast want ja nu zou ik dan pijn gaan voelen nou hop hij zat! Pijn zeker niet!!!!!! Gewoon een vervelend kramp gevoel soms heb je wel eens zon vervelende vlaag stekende buikpijn... zo voelde het en ik dacht oh pff gelukkig ook dit deed geen pijn.. toen het slangetje erin en ja hoor ook dit wou natuurlijk niet het zou ook eens normaal gaan na een hoop pogingen alles er weer uit en oh wat waren ze van slag omdst ze me aan het *martelen* waren zoals ze het noemde ... gynaecoloog erbij en weer het riedeltje opnieuw ze vonden het zo naar voor me! Toen we klaar waren was hun reactie : zo erg sorry voor deze lange pijnlijke hsg behandeling en mijn reactie was: geen probleem dit was appeltje eitje als het moet ga ik zo weer liggen! Dus meiden het kan ook echt meevallen! Succes voor iedereen die nog moet en mijn advies ff pijnstillers en ontspan vooral het valt echt mee!!!!!!!!! hoop dat jullie wat hebbben aan mijn ervaring 

Lampjesendraadjes Haha het staat er misschien "stoerder" dan hoe ik me voel hoor. Denk wel degelijk bij veel symptomen hé dit kan een symptoom zijn, maar ik probeer ook rationeel na te denken en te beseffen van dit kan ook wat heel anders zijn helaas. Dat voorkomt straks wellicht wat teleurstelling, heb op de 1 of andere manier niet het idee dat het raak is ofzo. Naja we zien het volgende week. Daiss wat fijn dat het zo meeviel. waarom had je die hsg precies? Dat kan ik even niet terug vinden:-(

[quote quote=10150248]Hoi allemaal, Ik geloof dat ik toch maar mijn ‘verhaal’ ga delen. Helemaal nu ik jullie verhalen lees en denk dat ik niet mag klagen. Ik ben nu ruim een halfjaar gestopt met de pil. Mijn cyclus was al snel duidelijk en iedere maand gelijk. Begin oktober besloten dat we er echt voor wilde gaan. Een kindje is zó welkom! Inmiddels zijn we bij ronde 3 en zou ik 31 december ongesteld moeten worden (noemen jullie dit de NOD?). Nu 3 januari.. nog steeds niet ongesteld maar ook al een aantal negatieve testen verder. Ik maak mezelf gek. Zwanger? Gezien ik nooit over tijd ben geweest of toch niet? Hoelang wacht ik nog voor ik iemand ga raadplegen? Kan het ook buiten baarmoederlijk zijn? Wat brengt het een hoop onzekerheden en spanning met zich mee. Moet zeggen dat ik eerder dacht dat een forum als deze me nog gekker zou maken maar ik merk dat ik het ‘fijn’ vind om te lezen dat er zovele met mij zijn en samen staan we sterk![/quote]Hoi ABMG, wat vervelend dat je nog steeds negatief test, maar je lichaam kan je echt behoorlijk voor de gek houden. Ik ben al vanaf 2014 zonder pil en ook een paar keer flink overtijd geweest zonder positieve test. Wacht nog even een week en dan naar huisarts gaan!NOD is de nietongesteldheidsdag althans zo lees ik hem altijd;)!succes! Ik duim voor je. Mijn NOD is zaterdag en ik ga morgen testen!! liefs

Terug
Bovenaan