Hoi meiden,Lees al een paar dagen mee. Wat ben ik benieuwd! Lees heftige verhalen, knap hoe iedereen toch uiteindelijk sterk blijft! Natuurlijk wil je er alles voor over hebben.Zelf heb ik mijn NOD as donderdag. Heb helaas nog nooit een positieve test gehad, zijn nu 15 maanden bezig en ik heb pcos. Dus zit aan de clomid.Voel me deze keer anders, kan er geen vinger opleggen, al weet ik toch dat het waarschijnlijk weer negatief is. Eisprong is mogelijk niet goed gegaan deze keer. Normaal wel, alleen het follikel was net wel net niet groot genoeg. Wil het graag loslaten, maar als je en medicijnen slikt en vervolgens nu al 5 ronden achter elkaar zo’n 4 echo’s per keer hebt vind ik dat echt een uitdaging. Natuurlijk besef ik mij dat het gaat zoals het gaat en dat in de wachtweken alles al zo goed als bepaald is. Heeft iemand nog tips om in deze situatie los te laten?Tot maart nog zelf proberen dan eindmaart gesprek en als alles aan de voorwaarden voldoet mogen we waarschijnlijk aan iui beginnen.Hoop zowel voor jullie als onszelf dat 2019 het jaar van een wondertje mag worden!Ben benieuwd naar de uitslagen van diegenen die vandaag gaan testen! Succes?