NOD januari 2019

Daiss. Goed om te lezen dat het allemaal redelijk pijnvrij is verlopen. En wat zeiden ze? Zag het er allemaal goed uit en moet het met zelf klussen lukken?

Mientjeeee & niet veel soepsik moest de hsg omdat alle onderzoeken goed waren maar het na 14rondes toch niet wil lukken. Alles zag er goed uit moet dinsdag terug voor een gesprek.  ohh pff ik heb iets te hard geschreeuwd ik lig al de hele nacht wakker van de BUIKPIJN helppppppp wat doet dit zeer ( ben heel wat gewend ivm darmproblemen) 

Deze maand weer een paar heftige verhalen. Sterkte dames! Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn. Mijn NOD komt er ook weer aan. Als het goed is, volgende week ergens. De spanning neemt dus weer toe. Net zoals iemand anders hier zei, probeer ik de ‘keaaltjes’ maar aan de feestdagen, etc. te binden.Ik heb al een paar dagen last van mijn maag en dus ook af en toe misselijk. Gisteravond koffie gedronken en die viel ook niet goed. Maar mijn vriend had ook last van mijn maag, dus ik denk eerder iets verkeerds gegeten ofzo. Moet wel zeggen dat ik een beetje klaar ben met die spanning elke maand. Het gaat gelukkig al veel beter dan de eerste maanden, maar toch... Succes allemaal! 

Hoi meiden,Lees al een paar dagen mee. Wat ben ik benieuwd! Lees heftige verhalen, knap hoe iedereen toch uiteindelijk sterk blijft! Natuurlijk wil je er alles voor over hebben.Zelf heb ik mijn NOD as donderdag. Heb helaas nog nooit een positieve test gehad, zijn nu 15 maanden bezig en ik heb pcos. Dus zit aan de clomid.Voel me deze keer anders, kan er geen vinger opleggen, al weet ik toch dat het waarschijnlijk weer negatief is. Eisprong is mogelijk niet goed gegaan deze keer. Normaal wel, alleen het follikel was net wel net niet groot genoeg. Wil het graag loslaten, maar als je en medicijnen slikt en vervolgens nu al 5 ronden achter elkaar zo’n 4 echo’s per keer hebt vind ik dat echt een uitdaging. Natuurlijk besef ik mij dat het gaat zoals het gaat en dat in de wachtweken alles al zo goed als bepaald is. Heeft iemand nog tips om in deze situatie los te laten?Tot maart nog zelf proberen dan eindmaart gesprek en als alles aan de voorwaarden voldoet mogen we waarschijnlijk aan iui beginnen.Hoop zowel voor jullie als onszelf dat 2019 het jaar van een wondertje mag worden!Ben benieuwd naar de uitslagen van diegenen die vandaag gaan testen! Succes?

AMBG dat wil nog helemaal niks zeggen hoor! :) Wanneer wil je weer gaan testen? Daiss wat fijn dat het onderzoek goed verlopen is! Ben je de nacht nog een beetje doorgekomen? Carrieslee, spannend! Laat je weten hoe je test is gegaan? Succes!! Diede de Vries, geef het nog wat tijd! Sterkte! mttm, dan zitten wij wat in hetzelfde schuitje. Nog circa een weekje geduld.... :-( Ga je eerder testen? JJiS, welkom! Ik snap dat het lastig is om alles los te laten, helemaal als je er al zoveel voor moet doen en er ook alles voor doet.. Ik hoop dat jullie nog voor het eindgesprek goed nieuws krijgen! Heel veel succes en sterkte! 

Kimsterr, ik wil proberen om niet eerder te testen. Ik heb gelukkig ook geen testen in huis. Als het lukt, wil ik minimaal tot volgend weekend wachten.We zijn al een tijdje bezig. De eerste maanden konik niet wachten met testen, dus ik ben ook regelmatig teleurgesteld geweest. Soms echt dagen overtijd en alle symptomen, maar uiteindelijk toch ongesteld. Ik weet dus dat ik geduld moet hebben. Wil jij wel eerder testen?

Terug
Bovenaan