NOD januari 2019

Marty, wat heftig. Hoe gaat het nu met je?Dais, klinkt alsof je heel stoer was! Jammer van de pijn daarna nog... neemt het al wel af? Jjis, spannend hè die wachtweken. Ben er ook niet goed in. Heb ook al een paar keer veel te vroeg getest met de hoop dat.. helaas geen tips voor je, sorry!Bij mij zou het zomaar kunnen dat ik zwanger ben. Mijn NOD is ergens tussen zondag en dinsdag, maar kon weer niet wachten en heb gisteravond een gewone action test gedaan. Die gaf op een gegeven moment een licht streepje maar weet niet of het snel genoeg was (heb het doosje weg gegooid dus weet niet binnen hoeveel tijd) en of het dus niet een indroogstreepje is. Iemand ervaring mee? Vanmorgen een Kruidvat vroege test gedaan en daar was een heeeel licht streepje op. Een tuurstreepje? Twijfel zelf nog steeds. Heb een foto maar geen idee hoe die hier te plaatsen...?

Ja, precies, ik snap dat als je al een tijdje bezig bent dat je die teleurstelling niet weer wilt mttm. Wel knap die zelfbeheersing maar zal ook een stuk zelfbescherming zijn. Ik denk/ga er vanuit (hele onregelmatige cyclus!!) dat ik a.s. maandag mijn NOD heb, ik ga dus proberen om sowieso te wachten tot maandag/dinsdag maar inderdaad bij voorkeur ook nog wat langer. Ik ben bang dat het mij niet lukt want ik heb allerlei testen in huis gehaald en wou zelfs vanmorgen al testen, haha.. Ik ben bang dat ik ondertussen te graag 'wil', terwijl wij het nog maar heel kort proberen.... Dus eigenlijk mag ik nog helemaal niet klagen. Lalalala, wauw!! Je kan via tinypic een foto uploaden.. Volgens mij moet je het via 5 minuten aflezen? Maar je hebt dus een normale test gedaan 's avonds, niet eens met ochtendurine? Dat is wel positief! Spannend deze komende periode! Sterkte! 

Thanks Kimster, dan zou hij het nu moeten doen: 
3442mms.jpg

Ik zie het streepje ook hoor Lalala! Op die van de Action! Spannend zeg!!!! Ziet er beter uit dan mijn OMO witte testen vd Action van afgelopen maandag en dinsdag. (Veel te vroeg) haha.. De Kruidvat test weet ik niet, die heb ik nog nooit gebruikt dus wil ik liever ook niet over oordelen. Ga je nu wachten tot je NOD of niet? 

Allereerst een gelukkig, gezond nieuw jaar voor iedereen.Ik moet het even van mij afschrijven want ik heb verder niemand om het mee te delen.Ik weet dat ik het meer los moet laten maar ik maak me best wel zorgen wat er met mij aan de hand is. Ik test nu al een aantal dagen mij ovulatie want deze zo 1 jan hebben moeten plaatvinden maar ik test continu negatief, ik had 25 dec wel een positieve test ( 7 dagen ongesteld, 18 dec geworden) want ik verloor iets rozig bloed en heel veel witte afscheiding. Ik houd ook elke ochtend voor het opstaan mijn temperatuur bij, deze is normaal 36,1. sinds deze week loopt deze op van 1 jan 6,3 tot vanochtend 36,7, ik was/ ben ook al een aantal dagen wat beroerd, moe, vreemde buikpijn en wat gevoelige borsten. Ik heb gisteren en vanochtend (geen ochtend urine) weer ovulatietesten gedaan en weer negatief. Ik weet dat je lichaam je voor de gek kan houden en word hier best wel onzeker van.Sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt.

[quote quote=10150319]ik had 25 dec wel een positieve test ( 7 dagen ongesteld, 18 dec geworden)[/quote]Moet zijn 7 dagen na ongesteld, 18 dec geworden) 

[quote quote=10150318]Ik zie het streepje ook hoor Lalala! Op die van de Action! Spannend zeg!!!! Ziet er beter uit dan mijn OMO witte testen vd Action van afgelopen maandag en dinsdag. (Veel te vroeg) haha.. De Kruidvat test weet ik niet, die heb ik nog nooit gebruikt dus wil ik liever ook niet over oordelen. Ga je nu wachten tot je NOD of niet?[/quote]Hahaha nee, dat kan ik dus niet. Mis een stukje zelfdiscipline, dus zal waarschijnlijk komende dagen elke ochtend testen ;-)Bleven jouw action testen ook na 5 a 10 minuten zo wit?? Elena, lastig. Had je rond 25 december ook een temperatuurverschil?

Jeetje, zoveel nieuwe reacties al weer. Kan het niet allemaal meer bijhouden:).Hier helaas een negatief bericht, vandaag ongesteld geworden, NOD was aanstaande zondag:(. De teleurstelling is weer groot:(. Ik moet het echt meer van me af gaan zetten...

Terug
Bovenaan