NOD januari 2019

Gefeliciteetd LaLaLaLaLa!!! op action een mooie duidelijke en die van Kruidvat ook! Nog beter te zien dan op mijn positieve testen dus ik durf je zeker weten te feliciteren. :)

Elena, niet iedereen test positief met ovulatietesten. Luister vooral naar je eigen lijf! Wellicht een ander merk ovu testen proberen? Is dit de eerste ronde dat je deze testen gebruikt? Heb je een lange cyclus? Lalala, haha ja die van mij waren spierwit was echt werkelijk waar niets op te zien, ook niet na een half uur dus wees gerust!! Aah, door jou verhaal wil ik ook testen, maar ik ga het niet doen mijn ochtendurine is toch al doorgespoeld haha.  Chariss, wat ontzettend balen voor je! Jij zat nu toch ook in de 3e ronde? Met goede moed op naar de volgende ronde! Het is gewoon lastig om het van je af te zetten! Sterkte! 

kimsterr ik weet nog niet wanneer ik weer zal testen.. Ik durf bijna niet en wil nog tot zondag aankijken of mijn menstruatie toch nog op gang komt. Tot nu toe nog steeds niets noppes nada.carrieslee bedankt voor je berichtje! Ben bijna teleurgesteld in mijn eigen lichaam. Ben altijd heel gevoelig en nu.. zo onduidelijk. Al vier dagen overtijd en van niets een symptoom te herkennen. Of wel maar onderdruk ik ze.

Lalalalalala, wat leuk zeg! Gefeliciteerd!Kimsterr, klopt, dit was ronde drie. Op naar ronde vier maar weer. Wanneer is jouw NOD ook al weer (lastig terug te vinden tussen al die reacties)?Voor de rest van de meiden die nog aan het wachten zijn: succes! Ik duim voor jullie!

Hi dames,

Ik wil mij ook graag aansluiten. Sinds 2 dagen aan het testen voor mijn ovulatie, want volgens de "normale" cyclus zou ik mijn ovulatie hebben. De ovulatie testen zijn negatief nog tot nu toe. Weet vanuit het verleden dat mijn cyclus onregelmatig was, maar we gaan ervaren hoe dat nu is. Volgens de normale cylcus is mijn NOD 16e, maar denk zelf dat het later is. Spannend allemaal!

Dank voor het verwelkomen!@lalalalala gefeliciteerd!Vandaag stiekem getest (9dpo) maar ja natuurlijk negatief. Hopelijk later positief, merk dat ik er deze maand echt meer (lees te veel) mee bezig ben.Zal het allemaal moeten accepteren, blijven vechten en blijven geloven dat ons wondertje een keer gaat komen!

[quote quote=10150325]Elena, lastig. Had je rond 25 december ook een temperatuurverschil?[/quote]Geen idee, toen niet gemeten .[quote quote=10150341]Is dit de eerste ronde dat je deze testen gebruikt?[/quote]ja[quote quote=10150341]Heb je een lange cyclus?[/quote]geen idee wat mijn cyclus is ik gebruikte normaal de pil en dan sloeg ik zelfs maanden over.  

Terug
Bovenaan