gefeliciteerd lalala!Ik zit ff erg te twijfelen momenteel. Ik ben stiekem erg bang om naar de huisarts te gaan voor onderzoeken. Ben veel te bang dat ze me zo wegsturen en zeggen ja je moet eerst van alles nog proberen.. maar naar mijn idee heb ik al best veel gedaan.Mijn situatie: momenteel zijn wij ruim een jaar bezig. Ik heb bij 2maanden een positieve ovulatie test gehad en na 15 a 16 dagen werd ik ongesteld. 2 maanden heb ik een steek gevoeld en na 14dagen werd ik ongesteld.. naar mijn idee heb ik dus gewoon een eisprong. Ik heb een cyclus van tussen 28 en 31 dagen (1 uitschieter van 44 dagen) we hebben maken het eigenlijk altijd wel 1x in de 2 a 3 dagen gezellig, en als ik weet dat ik in mn vruchbare week zit doen we het echt 1x per 2 dagen. (Soms vaker) Ook verschillende tijden geprobeert. Het enige wat ik dus niet heb gedaan is tempen, k ben zown typ die dat elke ochtend gaat vergeten? en ja k heb wel overgewicht maar ben daar al wel mee bezig en ondertussen ruim 10 kilo kwijt.. Iemand nog enig idee? Zal de huisarts me wegsturen? Nog tips?Sorry voor mn lange bericht