NOD januari 2019

Hoi dames,Even een vraagje.
In principe is maandag mijn NOD, maar nu is mijn menstruatiecyclus wel eens wat wisselend, tussen de 28 en 35 dagen.
Ik heb nu sinds vandaag een wat pijnlijke steek links, voelt net alsof het mijn eisprong is, maar die heb ik al gehad :)
Iemand enig idee wat dit dan kan zijn? Of toevallig ook meegemaakt?

[quote quote=10150579]Hoi dames, Even een vraagje. In principe is maandag mijn NOD, maar nu is mijn menstruatiecyclus wel eens wat wisselend, tussen de 28 en 35 dagen. Ik heb nu sinds vandaag een wat pijnlijke steek links, voelt net alsof het mijn eisprong is, maar die heb ik al gehad Iemand enig idee wat dit dan kan zijn? Of toevallig ook meegemaakt?[/quote]Ik wilde de tekst aanpassen maar kreeg dit niet voor elkaar. De steek zit rechts bedoel ik, en ik voel hem constant, met lopen,zitten, etc.

Kimster en lalalalalala,pijn nam niet af en vanacht nog op de spoedpost gezeten. Mijn buikholte reageerde negatief op de contrastvloeistof nu nog steeds behoorlijke buikpijn ma is te hendelen! Na een nacht van 1 uur slaap en een werkdag van 12 uur lig ik nu voor pampus in bed!!!!!

Heftig, Daiss. Beterschap!Waarom moet je lichaam altijd anders doen vlak voor de NOD... Mijn maag is al een paar dagen van streek, maar ik denk dat ik iets verkeerds gegeten heb. Soms misselijk, maar waarschijnlijk komt dat ook daardoor.Ik heb soms ook last van steekjes bij mijn baarmoeder, lies, zij en onderbuik. Het zal waarschijnlijk allemaal niets zijn, maar het is wel om gek van te worden. Iemand ervaring? 

Dag Ladies,Ik ga me ook even aansluiten in dit forum. Wat fijn dat je zo lekker alles met iedereen kan delen op deze manier!@lalalala, natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!!Wij zijn sinds eind augustus gestopt met de pik. Heb 13 jaar de pil geslikt en voorheen altijd ontzettend onregelmatig. Nu ook; 41 dagen en 52 dagen.. mijn NOD is 19 januari als ik uit ga van de langste cyclus tot nu. Maar ben sinds 2 dagen extreem vermoeid, hoofdpijn, buikpijn.. Ik weet dat je lijf je voor de gek kan houden, maar toch ben ik er deze keer nu nog meer mee bezig. Nog 2 weken afwachten! 

He ladies,Gefeliciteerd @lalalala!Helaas voor mij vandaag ongesteld geworden, het enige voordeel is dat ik nu niet meer in spanning zit :)Op naar de volgende NOD op 1-2(Ik blijf het hier nog lekker volgen hoor)

Abmg, hou moed zolang je menstruatie uitblijft!Chariss,  ik verwacht als nod 6 januari maar het kan zo ook 5 dagen later zijn. Heel onregelmatig, frustrerend!Hopefully, waarom ben je bang dat je huisarts je zou afwijzen? Gewoon doen als het jou geruststelt.Voor jou ook ontzettend balen niet veel soeps! Op naar de volgende ronde! Krekeltje, als het jou rust geeft om vroeg te gaan testen dan moet je het gewoon doen toch? Ik had deze cyclus ook al bij 8dpo getest haha. Femstra, ik heb geen idee, nog niet meegemaakt. Wel spannend omdat as maandag je NOD is. Sterkte, hou ons op de hoogte! Dais, het zit je niet mee! Nu lekker uitrusten en naar je lijf luisteren, beterschap! :) Mttm, hier ook een maag dat enorm van slag is maar inderdaad ook al een week of 3 griep cq verkoudheid klachten. Ik kan het ook niet echt plaatsen. Voor de rest begin ik veel afscheiding te krijgen en gevoelige borsten maar een negatieve ovulatietest. Ik denk dus niet dat mijn ei sprong later is (wat ik eerst dacht met positieve ovulatietest 30-12) maar dat mijn menstruatie op gang komt dus dat wel de ovulatie op 25-12 was. Grrr, ben van slag van mijn eigen lijf. Lcmbertens, wat rot voor je! Jij dan ook maar met positieve moed op naar de volgende ronde!!

Terug
Bovenaan