NOD januari 2019

[quote quote=10150558]Lalalala: Gefeliciteerd! Welke ronde was dit voor jou? [/quote]Durf het bijna niet te zeggen omdat ik mij voor kan stellen dat heel oneerlijk voelt voor mensen die al zo lang bezig zijn, maar dit was ronde 2 voor ons. Wij zijn een heel vruchtbaar stel, ben hiervoor 3x gelijk in ronde 1 zwanger geraakt. Wel 1x een bbz waardoor ik een eileider mis, maar dat lijkt geen invloed te hebben...Bedankt allemaal! De test vanmorgen was al iets duidelijker dus begin er nu zelf ook wat meer vertrouwen in te krijgen :) wel nog angst voor weer een bbz of een miskraam, maar dat blijft afwachten vooralsnog.Jullie succes nog! Hopelijk wordt het een erg vruchtbaar jaar voor ons allen! 

[quote quote=10150558]Lalalala: Gefeliciteerd! Welke ronde was dit voor jou? [/quote]Durf het bijna niet te zeggen omdat ik mij voor kan stellen dat heel oneerlijk voelt voor mensen die al zo lang bezig zijn, maar dit was ronde 2 voor ons. Wij zijn een heel vruchtbaar stel, ben hiervoor 3x gelijk in ronde 1 zwanger geraakt. Wel 1x een bbz waardoor ik een eileider mis, maar dat lijkt geen invloed te hebben...Bedankt allemaal! De test vanmorgen was al iets duidelijker dus begin er nu zelf ook wat meer vertrouwen in te krijgen :) wel nog angst voor weer een bbz of een miskraam, maar dat blijft afwachten vooralsnog.Jullie succes nog! Hopelijk wordt het een erg vruchtbaar jaar voor ons allen! 

En we zijn ongesteld. Wat een teleurstelling. Op naar ronde 4.. Gefeliciteerd voor de dames die een positieve test hebben!! Mooi begin van het jaar. 

Gefeliciteerd voor de zwangeren! Morgen is mijn NOD en ik ben gewoon een beetje zenuwachtig! Na mijn eisprong had ik heb idee dat ik blaasontsteking kreeg, branderig gevoel bij het plassen en steekjes. Ook moest ik veel naar het toilet. Ik merk dat ik bij alles denk; hee, zou het? Zo heb ik de afgelopen dagen steekjes in mijn onderbuik en het gevoel dat er iets gebeurt daar.Vannacht heb ik mega levendig gedroomd, heel intens. Ik word wakker en ik denk; yes, dit is een een kenmerk van zwangerschap!Oftewel; ik ben er echt mega mee bezig. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je dat niet bent, als je als stel besluit er voor te gaan.Herkennen jullie dit? Groetjes!

Lenamar, in welke ronde zit je? Ik herken zeker wat je zegt. Ik had dat de eerste rondes heel erg. Bij alles ga je hopen dat het met een zwangerschap te maken heeft. Het is ook niet dat ik negatief wil zijn, maar houd er rekening mee dat je lichaam je echt voor de gek kan houden. Ik heb zo ongeveer al alle zwangerschapssymptomen gehad (niet tegelijk binnen 1 maand), maar ben nog steeds niet zwanger. Een vriendin van mij heeft dit eens aan een arts gevraagd en het kan zijn dat er wel iets gebeurt, maar dat het niet doorzet of het zijn symptomen die bij jou bij een menstruatie horen. Ik hoop natuurlijk voor jou dat de symptomen wel gewoon van een zwangerschap zijn.Ik vind het nog steeds spannend. Vorige maand moest ik opeens ook heel veel plassen en deze maand heb ik vaak steekjes in mijn buik/baarmoeder. Iemand ervaring met deze steekjes?Ik heb ook last van mijn maag en kan moeilijk naar het toilet, terwijl ik daar bijna nooit moeite mee heb. Met een cyclus van 28 dagen zou ik aanstaande maandag mijn NOD hebben, maar aangezien ik de laatste maanden ook vaker een langere cyclus heb, wil ik minimaal dat volgend weekend proberen te wachten. Ik weet nog niet of dat gaat lukken.Ik ben echt benieuwd naar ervaringen met die steekjes in de buik/baarmoeder.

@mttm we zitten nog maar in ronde 3. En ik ben me er inderdaad van bewust dat ineens alles op een zwangerschap kan wijzen, omdat we het zo graag willen! Heel irritant!

mttm .  Obstipatie is een symptoom van zwangerschap.  Schijnt dat er voor de voeding van het vruchtje vocht uit de darmen wordt onttrokken of zoiets. Heb ik dacht ik ergens gelezen.  Maar ja. Ik ben geen expert. lenamar . Ik begrijp het helemaal dat je zo bezig bent met de zwangerschap.  Als je eenmaal hebt besloten om voor een kindje te gaan, dan kan voor een ieders gevoel die wens zo snel mogelijk in vervulling gaan. Maar wat mttm zegt, je lichaam kan je enorm foppen. De enige zekerheid is een positieve zwangerschapstest. 

Terug
Bovenaan