NOD januari 2019

Hier al 2 dagen erg misselijk (gelukkig niet overgeven) en last van mijn borsten, mijn onderbuik en mijn onderrug. Droom al een week heel levendig en voel me echt ellendig... zou het zo gaaf vinden als het echt zo is maar durf ook niet teveel te hopen. Het is pas ronde 1 en wil mezelf niet te gek maken. Nod is tussen 9 en 13 januari dus nog een weekje in spanning zittenGefeliciteerd voor degene die zwanger zijn!  

Ik ben ondertussen al met ronde 8 bezig. Heb aankomende woensdag mijn NOD, ben zo zenuwachtig! Mijn gevoel zegt dat het raak is ondanks geen kwaaltjes te hebben, maar durf er gewoon niet op te hopen! 

AMBG wat ontzettend rot! Lekker even laten gaan. Het blijft elke maand een teleurstelling als het niet gelukt is.Lenamar ik herken dat wel. Vooral de laatste week voor dat de Nod eraan komt. Ook ga ik alles vergelijken bij de 1e zwangerschap. Wat ik toen de week al voelde. En als ik dat nu niet voel denk ik al dat het nu vast niet raak is. As vrijdag mijn Nod en merk dat ik weer wat onrustiger wordt.

Ik ben in mei gestopt met de pil. Eerst gewoon lekker de tijd genomen om te ontpillen. Mijn cyclus is meestal rond de 30 dagen. 1x was hij 39 dagen. Nu dachten we deze maand vergooid te hebben. We hadden het erg druk en ik was wat ziekjes. Dus niets gedaan voor mijn vermoedelijke eisprong. Ik zit nu op dag 32 en bedacht me opeens: 31 december heb ik s ochtends bij het afvegen eenmalig lichtroze gehad. 9 dagen daarvoor hebben we het wel gezellig gehad. Hierdoor ga ik twijfelen of het misschien een innestelingbloeding is geweest. Sinds donderdag veel plassen. Vandaag al 3x in anderhalf uur tijd. Totaal geen rekening gehouden dat het wat zou worden. Maar begin nu licht te twijfelen... Wat zouden jullie doen? Van de week testen, of nog langer wachten?

Gebruiker10101810 ik zal er gewoon een testje aan wagen. Is deze negatief dan zal je menstruatie er wel aankomen 

@daiss; bedankt voor je bericht. Wat fijn dat t mee valt. Hopelijk kan ik dat ook zeggen dinsdag. Nog veel last gehad erna?Ik ben op vakantie dus lees de rest morgen xx

Wow veel berichten weer.. velen zitten nog in spanning zo te lezen. Het brengt ook veel onzekerheid met zich mee merk ik ook. Ik word ook steeds zenuwachtiger en vannacht heb ik gedroomd dat ik ongesteld werd en zo teleurgesteld was ? Ik zit nu bij elke keer dat ik naar de wc ga ook te kijken of er geen bloed bij zit, pff. Mijn NOD staat pas maandag/dinsdag dus moet sowieso nog even afwachten. Bij geen bloed, doe ik woensdag een test; hou me ook in het (te) vroeg te doen. 

gebruiker10101810: Ik zou morgen ochtend gewoon een testje doen hoor! Dan weet je tenminste meer. Laat je het weten?Lenamar: Snap ik! Ik duim voor je morgen. Laat je het weten?Jesje: same here! nog even afwachten en proberen te ontspannen :)Ik ga proberen pas woensdag ochtend te testen als het lukt.. dan zit ik op  12dpo wel 1 dag voor mijn NOD volgens fertility friend.Vraagje: Als er een innesteling heeft plaats gevonden gaat je temp dan altijd 1 dag (de dag van de innestling) een stuk dalen? Op 6 dpo was mijn temp ineens stukje lager namelijk 36,84. Andere temp rond 37,00.  Nu denk ik dat het misschien een innesteling is? Ach ik haal weer wat in mijn hoofd.Ik moet zeggen bij ronde 1,2,3 dacht ik steeds ach... we zien het wel! en nu wachtend op NOD ronde 6 ben ik steeds negatiever en meer gespannen. Hoe langer het gaat duren hoe meer ik denk dat er " "misschien iets mis is met mij". Herkennen jullie dit?
Ik heb zeker een eispong want ik ben elke maand ongesteld en ik zie de ovu testen ook oplopen en een donkere streep bij mijn eisprong en mijn temp gaat netjes omhoog na mijn eisprong, Hier twijfel ik niet echt over. Ik ga nu wel dingen denken als: misschien is mijn ei niet de juiste kwaliteit? Of misschien lukt de bevruchting wel maar gaat het steeds mis bij de innesteling?  

Terug
Bovenaan