NOD januari 2019

Gefeliciteerd voor de zwangere dames! ? Balen voor de meiden die toch ongesteld zijn geworden ? . Ik zit nu in mijn ovulatie periode en mijn NOD is op 24 Jan. Spannend! Ja je lichaam kan je goed voor de gek houden ja! Hebben meer van jullie trouwens last van misselijkheid na het innemen van Foliumzuur? Misschien komt het omdat ik het niet altijd direct na de maaltijd inneem.. ? 

krekeltje.  Het zou heel goed kunnen dat het een innesteling heeft plaatsgevonden. Al helemaal als je temp weer omhoog ging en blijft. Nu maar duimen dat je ongesteldheid weg blijft.  

Hier is de spanning gelukkig een beetje afgenomen. Ik heb niet meer zo een last van mijn buik, dus ik ga er toch echt vanuit dat ik iets verkeerds gegeten had. Af en toe nog de onbekende steekjes, maar daar zoek ik maar niet te veel achter. Ik hoop dat ik over uiterlijk een week ongesteld ben. Anders heb ik weer een te lange cyclus en daar baal ik nog meer van dan van het niet zwanger zijn. 

Balen dames dat jullie ongesteld zijn geworden!Hier nog steeds geen verandering behalve veel afscheiding. Ik blijf zenuwachtig.. :) Indien ik maandag nog niet ongesteld ben dan ga ik toch maar een testje doen, denk ik. 

Ik wil me ook graag aansluiten, wij nu 2 jaar verder, (wel al 1 kindje) nu hele iui traject, deze maand de 4e ronde in gegaan?zoveel succes allemaal! ?

Ik wil me ook graag hierbij aansluiten, in oktober gestopt met de pil en toen tot december met condooms gedaan. Vanaf nu wilde we er echt voor gaan. De eerste keer na 31 dagen ongesteld geworden en tweede keer na 34 dagen en dat was 23 december. Dus nu beginnen mn vruchtbare dagen en rond 11 janauri mn eisprong denk ik??Volgens de app. NOD is 26 januari. Spannend! Voor ons de eerste ronde.  Succes allemaal!! 

Ik kom ook weer is om de hoek kijken... Ik heb 27 december me ovu gehad 25/26 duidelijke piek en 28e temp temp omhoog.Vanmorgen van 37.2 naar 37 gegaan en vanavond 2x roze afvegen gehad. Hierna niet meer en wel wat steekjes op eierstok hoogte. Ik ben heel benieuwd naar me temp morgen hopelijk weer omhoog dan 2 dagen voor NOD en zou de innesteling op dpo 9 geweest zijn. Of hij is laag en me ms komt een dag te vroeg.Spannend dus! Heb de hele maand al een goed gevoel en gevoelige borsten/tepels sinds me ei en sinds een paar dagen in de avond honger heb dat nooit. En het bed ligt vol met katten ? hopelijk over 2 dagen goed nieuws 

Terug
Bovenaan