NOD januari 2019

Vanmorgen temp met 0.1 gestegen niet veel had gehoopt terug op 37.2 maar omhoog is omhoog. Geen roze meer met afvegen dus ? hopelijk was dit de innesteling en blijft verdere bloeding uit. Katten lagen weer is lekker om me heen. Vannacht liggen sweten zweten en zo nu en dan wakker

Jeetje wat spannend allemaal dames!
Volgens de app heb ik morgen mijn NOD, maar ik wacht het nog even een paar dagen langer af, want deze is gebaseerd op een cyclus van 31 dagen en ik heb eenmaal een uitschieter van 38 dagen gehad.

Ik geloof dat ik nog nooit met zoveel spanning elke keer naar de wc ga, haha.

Haha Femstra ik heb precies hetzelfde.. word er zenuwachtig van. Als het niet raak is ga ik wel kijken hoe ik er de volgende ronde (ook al is dit pas de echte 1e) normaler mee om kan gaan want het is gewoon bijna obsessief van mezelf :-(

@Mientjeee Haha, had ik de eerste paar dagen ook, maar nu ik weer gewoon aan het werk ben en niet meer hele dagen thuis zit vanwege vakantie scheelt het wel moet ik zeggen.
Ik denk nml dat ik in een eventuele volgende ronde zo rond deze tijd & de eisprong weer net zo obsessief ben, haha.
Ik accepteer dat ook maar gewoon, het is zoals het is en zoals ik ben.

Maar ook spannend voor jou dan he!! Fingers crossed!

Helaas ongesteld geworden, NOD was dinsdag. Ik voelde het vannacht al aankomen..We gaan nu verder stappen ondernemen om te testen of we allebei vruchtbaar genoeg zijn. Spannend.

Ah wat balen Dalia! Zijn jullie al lang bezig? Kon het niet teruglezen bij jou?Haha Femstra op het werk is veel afleiding dat scheelt idd! Alleen nu is het natuurlijk weekend en dan ben ik vrij en dan ga je nadenken. Spannend.. Jij gaat eind van deze week testen?

Terug
Bovenaan