Ik dacht dat ik de spanning weer onder controle had, maar daar was mijn lichaam het niet mee eens. Ik had afgelopen dagen best last van mijn maag. Beetje branderig gevoel van binnen en ik kon minder goed naar het toilet dan anders. Sinds gisteren was het weer redelijk. Vandaag totaal de andere kant op. Na het ontbijt van vanmorgen begon mijn buik al meteen rare geluiden te maken. De afgelopen uren heb ik last van een soort borrelen in mijn buik, niet echt kramp, maar ik voel wel dat er iets gebeurt. Binnen een paar uur ben ik ook al een paar keer naar het toilet moeten gaan en heb ik weken ontlasting. Het begint gewoon pijn te doen. Ik ben met vlagen ook misselijk, maar eigenlijk niet gek zou je denken. Daarnaast heb ik een beetje hoofdpijn. Ik weet niet wat het is. Het zouden mijn hormonen kunnen zijn, een zwangerschap of aankomende menstruatie, misschien heeft het daar helemaal niets mee te maken en is mijn maag gewoon heel erg van streek. Heeft iemand ervaring, ik twijfel namelijk of ik morgen de dokter moet bellen.