NOD januari 2019

Ik heb morgen mijn NOD, sinds oktober gestopt met de pil en vorige week iedere dag een paar uur misselijk en krampen in m'n buik. Gisterochtend ineens wat bloed, maar daarna niks meer van te zien. Dus innestelingsbloeding?   Ik ben zo benieuwd!

Ik dacht dat ik de spanning weer onder controle had, maar daar was mijn lichaam het niet mee eens. Ik had afgelopen dagen best last van mijn maag. Beetje branderig gevoel van binnen en ik kon minder goed naar het toilet dan anders. Sinds gisteren was het weer redelijk. Vandaag totaal de andere kant op. Na het ontbijt van vanmorgen begon mijn buik al meteen rare geluiden te maken. De afgelopen uren heb ik last van een soort borrelen in mijn buik, niet echt kramp, maar ik voel wel dat er iets gebeurt. Binnen een paar uur ben ik ook al een paar keer naar het toilet moeten gaan en heb ik weken ontlasting. Het begint gewoon pijn te doen. Ik ben met vlagen ook misselijk, maar eigenlijk niet gek zou je denken. Daarnaast heb ik een beetje hoofdpijn. Ik weet niet wat het is. Het zouden mijn hormonen kunnen zijn, een zwangerschap of aankomende menstruatie, misschien heeft het daar helemaal niets mee te maken en is mijn maag gewoon heel erg van streek. Heeft iemand ervaring, ik twijfel namelijk of ik morgen de dokter moet bellen. 

Ik heb een beetje een onregelmatige cyclus, maar verwacht mijn NOD dit weekend. 31 december s ochtends wat roze slijm/bloed bij afvegen. Sinds donderdagavond heel vaak plassen. Soms wel 3x per uur. Gisteren 2x een beetje bruine prut gehad en 1x dat de wc na het plassen wel rood was. Ik dacht dat dat mijn ongesteldheid zou zijn, maar het zet niet door. Vannacht heel misselijk toen ik op mn buik lag. Vandaag alleen vanochtend met persen weer een klein beetje bruin prut gehad. Het voelt dik x anders dan normaal. Ik vind het nu wel lastig welke dag ik als eerste dag van nieuw cyclus moet tellen...

Ik heb het idee nu wat menstruatie achtige klachten te voelen. Morgen is mijn NOD. Dus dit zal wel op niks uitlopen deze ronde

Hai! Ik meld me ook aan, spiraal is er net  uit en wachten is nu op mijn cyslcus/ ongesteldheid/ovulatie, wel al 1x ovulatie test gedaan om te kijken of deze wellicht al was maar was helemaal blanco, wacht nu paar dagen dan test ik weer, tenzij ik eerst ongesteld ga worden, dat denk ik wel, zo voel ik mij iig ?

@Mientjeee (ik weet niet hoe ik het dik gedrukt krijg ?)  Ik wilde halverwege de week testen, maar ik had vanmiddag wat bruinig’s in m’n ondergoed dus ik denk dat mijn menstruatie eraan zit te komen. Maar goed dit was ook nog maar onze eerste ronde dus het was natuurlijk bizar geweest als het wel in 1x geslaagd was. 

@Mientje we zijn toch langer dan 6 maanden bezig, daarvoor niet heel precies bijgehouden hoor. Ik heb ook nooit ovulatie testen gedaan, ik word er zenuwachtig van.. wat is jullie ervaring met ovulatie testen? Op mijn app staat ie standaard ingesteld op 12 dagen geloof ik bij een cyclus van 26 dagen.. ik kan nog net een tweede ronde meedoen in januari. Vriend was meer teleurgesteld dan ik.. vond het wel sneu om te zien.. 

Balen Dalia dat je ongesteld bent. Opzich wel prettig toch dat je vriend ook teleurgesteld is? Sta je er niet alleen in!Hier nog steeds geen verandering behalve een hele onrustige buik /maag.. Heb al 3 dagen het idee ongesteld te worden maar vooralsnog niets.. Vanmorgen weer een vroege test gedaan maar witter dan wit kan niet. Heb er dus ook totaal geen vertrouwen meer in deze ronde. Vandaag dag 24 van mijn cyclus en morgen 14 dagen na eisprong, dus ik had verwacht morgen mijn nod te hebben. Maar goed, dat kan nog op gang komen of dat ik weer een lange cyclus heb... :-(

Terug
Bovenaan