Hoi allemaal, Lang getwijfeld maar toch wil ik het even kwijt. Ten eerste gefeliciteerd aan iedereen met een positieve test! Ik hoop dat iedereen snel een positieve test in handen mag hebben. Het is een tijdje geleden dat ik iets gepost heb op het forum. Ik was er zoveel mee bezig. Ik las wel af en toe mee. Nu zit ik met een boel vragen en hier kan ik het van me afschrijven. Deze ronde ben ik met ovulatietesten van sensitest aan de slag gegaan. Ik wilde zo graag weten wanneer mijn ovulatie zou zijn. Nu gaf de ovulatietest van 1 januari om ongeveer 20:00u mijn LH-piek aan. Super duidelijk. Natuurlijk de volgende dag gezellig gemaakt. En 5 januari had na het plassen met afvegen klein beetje bruin verlies met wel wat afscheiding (sorry voor de details) en dezelfde dag nog een keertje maar dan lichtroze. Verder niet meer. 12 januari is mn NOD. Iemand enig idee wat dit in kan houden? Of iemand die dit ook heeft gehad? Ik maak mezelf natuurlijk helemaal gek. En het doet al veel dat ik dit van me af kan schrijven. Liefs,Framboos