NOD januari 2019

Spannend Feyre! Mijn temp steeg ook langzaam maar mooi en op mijn nod zakte hij en dacht dat ik ongesteld zou worden. Smiddags toch een positieve test. Of het de innesteling was, geen idee, maar wie weet was dit bij jou ook innesteling! Ga je dinsdag testen? 8ste was het toch? Ik blijf spieken! 

Hoi allemaal, Lang getwijfeld maar toch wil ik het even kwijt. Ten eerste gefeliciteerd aan iedereen met een positieve test! Ik hoop dat iedereen snel een positieve test in handen mag hebben. Het is een tijdje geleden dat ik iets gepost heb op het forum. Ik was er zoveel mee bezig. Ik las wel af en toe mee. Nu zit ik met een boel vragen en hier kan ik het van me afschrijven. Deze ronde ben ik met ovulatietesten van sensitest aan de slag gegaan. Ik wilde zo graag weten wanneer mijn ovulatie zou zijn. Nu gaf de ovulatietest van 1 januari om ongeveer 20:00u mijn LH-piek aan. Super duidelijk. Natuurlijk de volgende dag gezellig gemaakt. En 5 januari had na het plassen met afvegen klein beetje bruin verlies met wel wat afscheiding (sorry voor de details) en dezelfde dag nog een keertje maar dan lichtroze. Verder niet meer. 12 januari is mn NOD. Iemand enig idee wat dit in kan houden? Of iemand die dit ook heeft gehad? Ik maak mezelf natuurlijk helemaal gek. En het doet al veel dat ik dit van me af kan schrijven.  Liefs,Framboos 

framboos, het zou een kleine bloeding kunnen zijn geweest tijdens je ovulatie, sommige hebben dat en omdat het bruin was, was het al eerder gaan bloeden en dus opgedroogd, wat zou verklaren dat het 4 dagen na je LHpiek dus bruin was. Wat ook kan is een innestelingsbloedimg, wel vroeg, maar ik geloof dat niets onmogelijk is. Ik hoop in ieder geval dat je er  wat geruster over bent. Beide gevallen dus onschuldig :) 

Ook hier veel onzekerheid en tijd van mezelf gek maken. Ik heb een hele onregelmatige cyclus en ik gok dat ik ergens tussen 22 december en 28 december mijn eisprong heb gehad. Ik ben vanaf de 29e gaan testen met ovulatietesten maar allemaal negatief. Ik ben nu ook begonnen met elke ochtend temperaturen. Mijn gevoel zei tot gisteren dat het misschien wel gelukt was. Had allerlei symptomen maar opeens had ik gisteravond met afvegen (sorry) wat rozig en bruinig. Vannacht en vandaag overdag nog wat bruin maar verder nog geen bloed te bekennen. Ik dacht dat mijn menstruatie dus gisteren zou doorzetten maar tot op heden nog niets en heb ook geen menstruatie klachten. Ik maak mezelf helemaal gek maar gisterochtend nog een test gedaan en die was duidelijk negatief. Iemand advies of ideeën? 

@kimmiea wat kan dit je gek maken hè? Het enige advies dat ik kan geven is afwachten.Na wat menstruatie achtige klachten vanmiddag is er nog geen menstruatie te ontdekken. Dat wijkt af van hoe het normaal gaat.Mijn NOD is morgen. Zaterdagochtend dus een keer roze bloed/ slijm gehad bij het afvegen maar verder niks .dus nog even afwachten. Sterke aan iedereen. 

@JulieD ik maak mezelf helemaal gek helaas. En telkens denk ik laat het los en wacht af maar dat is toch lastiger dan gedacht. In jouw verhaal zag ik inderdaad een beetje van mijzelf. Heb je nog geen test gedaan?? Wat zegt je eigen gevoel erover?

@kimmiea, nee nog geen test gedaan. Mijn gevoel zegt dat dit anders voelt als normaal. Ik ben er alleen nog niet uit of dit komt door iets anders of een mogelijke zwangerschap. Mijn vriend is ook heel rustig er onder .dat scheelt. Plus ik ben in september/ oktober pas gestopt met de pil. Wat betreft loslaten. Voor mij helpt het goed dat ik morgen moet werken. Tegen de tijd dat ik thuis kom is mijn NOD dag al bijna voorbij. Geldt dat voor jou ook?

@JulieD mijn gevoel zegt ook dat het anders is maar ook ik ben pas sinds 3 oktober gestopt met de pil en heb lange cyclussen dus ben pas 1x ongesteld geweest. Mijn vriend is erg teleurgesteld als ik ongesteld word en wilt het ook heel graag. Ik werk onregelmatig maar moet zeggen dat het beter gaat als ik aan het werk ben maar zodra ik thuis ben dan maak ik mezelf weer gek :)

Terug
Bovenaan