NOD januari 2019

@kimmiea oh die teleurstelling lijkt me, hoe lief en schattig ook, lastig om mee om te gaan. Overweeg je om een test te doen (misschien heb je het al geschreven, mijn geheugen is niet goed)?Ik weet niet zo goed wanneer dat nou handig/ gebruikelijk is?

Voor iedereen die ongesteld is geworden: balen:(! Op naar de volgende ronde dames, met hopelijk snel positief nieuws voor iedereen:)!Ik kan ook nog een ronde meedoen in januari, nu eind januari m’n NOD.Ik ga maar proberen er minder mee bezig te zijn (voor zover mij dit lukt).Zijn er ook al meiden met goed nieuws:)?

@JulieD dat is zeker lastig. Ik voel me haast nog schuldig. Ik heb gisterochtend nog een test gedaan en die was negatief maar is ook zo lastig omdat ik onregelmatig ben dus geen idee wanneer precies mn nod is. Ik wacht vannacht en morgen nog even af of mijn ongesteldheid toch eventueel doorzet want dan heb ik sowieso mijn antwoord helaas. Wanneer kon jij een test doen?

@kimmiea, dat weet ik niet zo goed. Ook om teleurstelling te voorkomen zeg maar, morgen is mijn NOD. Ik ben sinds september oktober grstopt met de pil en sindsdien regelmatig ongesteld geworden. Vorige week enorm misselijk en krampen in m'n buik.Maar ja, wie weet is dat iets anders.En, je zult het zelf ook weten, maar ga je niet schuldig voelen! Daar schiet niemand iets mee op. Daarnaast kun je er niks aan doen

Citrus, bedankt voor je reactie! Jaa innesteling lijkt me ook sterk. Al veel gezocht op Google en vind van alles. Alle cijfers zijn gemiddeld dus bij iedereen anders. Heb dit alleen nog nooit gehad dus viel me zo op. Gewoon maar afwachten tot 12 januari. :) ben zeker al wat gerustgesteld. 

Hoe is jullie ervaring met ovulatietesten? Lopen die op? Ik had gisteren een heel licht streepje en vanmorgen geklust. (Dacht in mijn ovu periode te zitten) maar vandaag weer een ovulatietest en die was helemaal wit (test sinds 2 Jan en die van gisteren was het eerste lichte streepje) misschien komt ie nog? NOD zou 24 Jan zijn volgens de app (nog geen grip op cyclus)... 

Hallo dames, ik wil me ook graag aansluiten! NOD is 16-1 en heb vorige week woensdag duidelijk me eisprong gevoeld. We zitten nog maar in ronde 2 maar ik kan niet wachten om die test te kunnen doen.. vind het heel grappig om te voelen hoe me lichaam het weer oppakt na 10 jaar pil gebruik?.. ik heb trouwens sinds gisteren beetje ongesteldheid gevoel down under.. dat komt en gaat gedurende de dag.. 

Dalia Ah oké maar meestal moet je wel een jaar bezig zijn toch voordat ze iets bij de HA doen??  Femstra al nieuws? Heeft je menstruatie door gezet? (Ik hoop het niet voor je uiteraard!) Ik heb de halve nacht lopen spoken, foi. Elke keer als ik wakker werd tussen de benen voelen of ik al wat voelde? Tot nu toe nog niks, we wachten af. Vandaag gewoon weer aan het werk dus gelukkig afleiding. Niet te houden dit?

Terug
Bovenaan