NOD januari 2019

Shit… ik heb een negatieve test in handen. Vandaag is mijn nod, maar het voelt niet alsof ik binnenkort ongesteld word, vandaar dat ik een test heb gedaan. Het is een test van Testjezelf.nuIk was er bijna van overtuigd dat ik zwanger was en baal enorm, maar ik merk dat ik mezelf geruststel door te denken “ik test vast te vroeg” ?

@lenamar, ik merk aan mezelf dat ik misschien bepaalde signalen/ gevoelen op wek door te denken dat ik zwanger ben.

[quote quote=10151255]Hoe is jullie ervaring met ovulatietesten? Lopen die op? Ik had gisteren een heel licht streepje en vanmorgen geklust. (Dacht in mijn ovu periode te zitten) maar vandaag weer een ovulatietest en die was helemaal wit (test sinds 2 Jan en die van gisteren was het eerste lichte streepje) misschien komt ie nog? NOD zou 24 Jan zijn volgens de app (nog geen grip op cyclus)…[/quote]Ja, bij mij loopt het altijd op! Circa een dag of 4 heb ik twee streepjes en dan 1 dag heel erg fel. 

Mientjeee Hahaha. Dat herken ik wel! Hier nog niks, vanmorgen getest want ik was niet te houden dus ik hoop dat ik wat te vroeg getest heb, maar m’n menstruatie kan alsnog doorzetten, je weet het niet ? heerlijk om weer aan het werk te zijn he! Die afleiding is heel welkom!! 

Lenamar, haha dat komt mij bekend voor! Ik ook gisteren/vandaag NOD en ook negatief getest. Nu denk ik, ach wie weet heb ik nu weer een onregelmatige cyclus en test ik inderdaad te vroeg, haha. Maar wel het idee dat ik moet gaan menstrueren. Irritant hé?! Heb jij normaliter een regelmatige cyclus? (Sorry, ik kan het niet terug vinden!) 

JulieD, ik merk inderdaad dat ik bij alles denk; o, dit zou een symptoom kunnen zijn!Kimster, sinds ik gestopt ben met de pil, duurde mijn cyclus twee keer 25 dagen en één keer 22 dagen.Vandaag zit ik op dag 26 en heb totaal niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden.Ik wacht het nog maar even af.

Terug
Bovenaan