NOD januari 2019

Ik lees nu al een paar dagen mee. En de dames die positief getest hebben gefeliciteerd!Wij hebben deze ronde voor het eerst de ovulatietesten gebruikt. 2 dagen voor de positieve test en 1 dag na de positieve test geklust. Mijn nod is woensdag dus ben benieuwd.Normaal heb ik vrij snel na mijn ovulatie last van zere tepels of borsten, maar deze maand bijna geen last van gehad. En als ik er last van had was het in  de ochtend of in de avond. Heb nu wel al een paar dagen last van een opgeblazen gevoel.Nog 2 dagen wachten ben benieuwd, durf nog niet zo goed te testen, bang voor teleurstelling.

Feyre, oei, denk ook je menstruatie, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Wel je cyclus dus weer goed in orde (mocht je idd ongestwld worden) Met mij gaat ie wel prima, ik val wel om van de slaap elke middag, wanneer het lukt ga ik een uur slapen elke middag, mijn ogen vallen echt dicht. Daarnaast ook best onzeker of het allemaal goed zal gaan, donderdag weer een echo :) 

Zo ik ben net terug van het werk en kon het niet laten langs de Kruidvat te rijden.. eigenlijk wilde ik woensdag pas testen (NOD staat morgen) maar ik hield het niet meer. Net getest en er lijkt gewoon een streepje te staan ?? Hij is nog wel heel licht, maar mijn urine was bijna wit (veel gedronken vandaag) en dus niet geconcentreerd en dus weinig hormoon indien aanwezig. En ben dus eigenlijk ook iets te vroeg voor NOD. Heb daarna mijn vriend erover heen laten plassen (hahahaha echt gestoord maar we waren niet echt overtuigd dus we dachten even verschil bekijken) en die is natuurlijk helemaal wit. Naast elkaar kan je het verschil zien. Hoe kan ik een afbeelding uploaden??? Wil even jullie mening??

mientjeeee. Wat spannend. Volgens mij moest dat via tinypic als je googelt. In ieder geval stiekem gefeliciteerd. feyreFeyre. Ik blijf duimen voor jou. mttmmttm.  Hoe gaat het vandaag met je?

Spannend Miemtjeeee!En mttm jouw klachten lijken volgens mij op spanningsbuikpijn/constipatie, heel vervelend! Veel drinken (rooibosthee hielp mij) en evt gewoon naar de huisarts. Ik ben geen medicus ofzo, maar heb vroeger last gehad van prikkelbaredarmsyndroom. 

Ah, wat spannend Mientje! Ik hoop voor je dat het positief nieuws is! Super!!Ik denk dat ik morgen toch maar weer ga testen met ochtendurine, ik kan mezelf niet meer bedwingen. :-(

Het ging vandaag best goed. Ik moest weer werken, dus dat was wel fijn. Met een cyclus van 28 dagen zou ik vandaag ongesteld moeten worden, dus ik had wel het idee dat ik steeds ‘lekte’, maar dat was niet zo. Inmiddels weet ik ook dat dag 28 niet meer heilig is, dus het kan de hele week nog. Als ik na zondag niet ongesteld ben geworden/zwanger zou zijn zou ik het wel minder vinden. Na het werk moest ik nog even naar de action en vanaf dat moment kwam de onrust weer. Ik heb dus ook een test gekocht, maar helaas was hij wit. Ik was zo teleurgesteld dat ik hem meteen heb weggegooid. Daar heb ik nu wel een beetje spijt van. @lapjesendraadjes, bedankt voor de tip. Ik heb gisteren een paar keer rooibosthee gedronken en mijn maag werd dan wel iets rustiger. Ik moet nog steeds veel naar het toilet, maar niet meer zoals gisteren gelukkig.Ik ben de moed wel even verloren. Al die succesverhalen steeds en hier weer een teleurstelling. Ik weet dat niemand er iets aan kan doen en gun het de rest ook gewoon. Nu heb ik het idee dat ik mijn borsten meer voel, maar misschien is dat gewoon omdat ik dat graag zou willen, zodat ik tenminste iets voel. Ik weet het even niet meer.

Terug
Bovenaan