Het ging vandaag best goed. Ik moest weer werken, dus dat was wel fijn. Met een cyclus van 28 dagen zou ik vandaag ongesteld moeten worden, dus ik had wel het idee dat ik steeds ‘lekte’, maar dat was niet zo. Inmiddels weet ik ook dat dag 28 niet meer heilig is, dus het kan de hele week nog. Als ik na zondag niet ongesteld ben geworden/zwanger zou zijn zou ik het wel minder vinden. Na het werk moest ik nog even naar de action en vanaf dat moment kwam de onrust weer. Ik heb dus ook een test gekocht, maar helaas was hij wit. Ik was zo teleurgesteld dat ik hem meteen heb weggegooid. Daar heb ik nu wel een beetje spijt van. @lapjesendraadjes, bedankt voor de tip. Ik heb gisteren een paar keer rooibosthee gedronken en mijn maag werd dan wel iets rustiger. Ik moet nog steeds veel naar het toilet, maar niet meer zoals gisteren gelukkig.Ik ben de moed wel even verloren. Al die succesverhalen steeds en hier weer een teleurstelling. Ik weet dat niemand er iets aan kan doen en gun het de rest ook gewoon. Nu heb ik het idee dat ik mijn borsten meer voel, maar misschien is dat gewoon omdat ik dat graag zou willen, zodat ik tenminste iets voel. Ik weet het even niet meer.