NOD januari 2019

Mientjeee, wel heel leuk voor jou. Ik hoop dat je morgen een duidelijk test in handen hebt. Alvast voorzichtig gefeliciteerd. 

mttm. laat je niet uit het veld slaan. Ik begrijp je wel, omdat jij het ook graag wilt. Ooit is jouw dag er ook om jouw mooie nieuws met ons te delen .Ik weet dat zo een omowitte test echt niet dat is wat je wilt als de wens voor een kindje zo sterk is.But keep your head up meis. 

Niet veel soeps, dankjewel voor je lieve woorden. Ik hoop dat ooit die dag komt. Gisteren was er in het nieuws ook iets over zwanger worden en kwam er een man die maar twee spermacellen hadden. Dan begin je toch wel te twijfelen of er niet bij een van de twee iets mis is. Ik wil morgen nog een keer met ochtendurine testen. Heb nu wel het gevoel dat het niets gaat worden, maar dan heb ik die optie ook weggestreept. De witte testen zijn zeker vervelend. Dus ik hoop dat dat ene streepje te zien. 

Nu snap ik er helemaal niks meer van.Ik ben 18 dec ongesteld geworden, 24 dec had ik een hele duidelijke positieve ovulatietest (heb ik foto van) dus dag erna geklust. Een goeie week later had ik iets licht roze bloed verlies bij het afvegen en extreem veel afscheiding. Daarna begonnen de klachten, misselijk, pijnlijke borsten, steekjes in de onderbuik bij baarmoeder, sinds vanochtend zijn deze klachten erger geworden en nu ook steken in de tepels en vanmiddag echt overgeven. Ik ben tot nu toe nog niet ongesteld geweest dat zou volgende week maandag moeten. Ik heb net nog eens een ovulatietest (action) gedaan en tot mijn grote schrik is deze weer duidelijk positief ook is mijn temperatuur gedaald van 36,6 naar normaal 36,1.Hoe kan dit? iemand ervaring mee?Ik ben een beetje de kluts nu kwijt en erg onzeker. 

Voor alle dames die positief hebben getest: van harte gefeliciteerd.Ik heb sommige reacties wel gelezen maar niet alles. Ik ben weer een beetje back on track zullen we maar zeggen. Mijn hersenschudding is nog niet volledig weg en mijn kneuzingen ook niet, maar het gaat weer. Wat dus ook betekend dat we deze ronde, ronde 7, weer kunnen proberen. Ben er nog steeds kapot van dat we alweer ons kindje zijn verloren. Ons 2e kindje al. Ben er nog steeds elke dag kapot van en voel me ook best depressief. Iemand tips? 

@Elena W ,Je temperatuur moet je alleen in de ochtend meten vóórdat je uit bed gaat, elke dag op dezelfde tijdstip. Je temperatuur schommelt sowieso. Dus gedurende dag elke keer temperaturen zegt helemaal niks!

mientjeee, ook voorzichtig gefeliciteerd van mijn kant! Hoe voelt het? Op onwerkelijk na ;).mttm wat vervelend die teleurstelling. Ik duim dat je snel meer.duidelijkheid hebt. Vandaag is mijn NOD. Ondanks wat krampen vanmiddag nog steeds geen ongesteldheid .normaal is het binnen een uur wel raak. Dus een beetje vaag nog. Ik durf alleen nog niet te testen     

Terug
Bovenaan