NOD januari 2019

Elena W, morgen even een zwangerschapstest doen en als je dat te vroeg vindt, zou ik hem aan het einde van de week doen. Ik heb wel eens gelezen dat een positieve ovulatietest ook kan betekenen dat je zwanger bent. JulieD, jij zit dus eigenlijk ook een beetje op je menstruatie te wachten/te hopen dat hij niet komt. Heb je een regelmatige cyclus? Als dat wel zo is, kun je morgenochtend een testje doen. Heb je het gevoel dat het raak zou kunnen zijn?Ik vind het vervelendste dat het elke maand wel weer spannend is. Je lichaam doet toch elke maand wel iets raars of anders, bij mij in ieder geval wel. Als het rond mijn NOD hetzelfde zou zijn als die andere weken, zou ik me nergens druk over maken. Maar dit is gewoon zo irritant.  

[quote quote=10151624]@Elena W , Je temperatuur moet je alleen in de ochtend meten vóórdat je uit bed gaat, elke dag op dezelfde tijdstip. Je temperatuur schommelt sowieso. Dus gedurende dag elke keer temperaturen zegt helemaal niks![/quote]Mijn temperatuur is nu sinds 1 jan elke ochtend voor het opstaan om 7:00 36,6 of 36,7, normaal was/is deze 36,1.

RoslyRosly ik denk dat je gewoon de tijd moet nemen om het te verwerken. Ik heb een vriendin die tijdens de 2e echo hoorde dat haar kindje geen hartje meer gaf. Die is daar echt weken van slag door geweest. Het is niet iets om 'te parkeren', het was een mensje in wording en het is verschrikkelijk dat het er niet meer is! Tuurlijk ga je daar een tijdje verdrietig van zijn! Maar op een gegeven moment weet ik zeker dat het een plaatsje krijgt en dat t minder pijn zal doen.Dat kindje in je armen gaat je op een gegeven moment lukken!

mttm ik heb inderdaad best een regelmatige cyclus. Vrij vlot na stoppen met de pil al. Ik stel het testen nog maar even uit, geen idee waarom .maar het voelt beter. Eerst vandaag maar even doorkomen.

18 dec menstruatie gehad. Vandaag bijna 3 weken verder. Verga ik van de buikpijn, maagzuur en steken in me rug.... Ik ben half oktober gestopt met de pil.. best veel symptomen van het ontpillen gehad de eerste 5 weken.. wat zou dit kunnen zijn?

demiixx, het zouden voortekenen van een zwangerschap kunnen zijn. Valt alleen natuurlijk niet met zekerheid te zeggen. Heb je een regelmatige cyclus?Zal nog even afwachten zijn tot je meer zekerheid hebt natuurlijk

@julieD voor ik aan de pil begon wel, en na de pil duurde het de eerste keer ongeveer 47 dagen tot de eerste menstruatie. En daarna met 28 dagen.dus dan zou nod volgende week maandag ongeveer zijn?

Elena W. Het zou een innestelingsdip kunnen zijn. Als je temp morgen weer omhoog gaat dan gaat het de goede kant op. Dan moet het hoog blijven en je menstruatie uitblijven. Dan zou ik een zwangerschapstest doen en als die negatief is om de 2 dagen herhalen tot je menstruatie komt. Demixx.  Kan van alles zijn. Ontpillen,  symptomen van zwangerschap. Dus niet met zekerheid te zeggen. 

Terug
Bovenaan