NOD januari 2019

Mttm. Ik wist niet dat een positieve ovulatietest ook een zwangerschap kan aangeven. Ik vind het nu wel heel spannend op een zwangerschapstest te doen, maar denk dat deze woensdag of donderdag toch doe voor de zekerheid.  [quote quote=10151685]Elena W. Het zou een innestelingsdip kunnen zijn. Als je temp morgen weer omhoog gaat dan gaat het de goede kant op. Dan moet het hoog blijven en je menstruatie uitblijven. Dan zou ik een zwangerschapstest doen en als die negatief is om de 2 dagen herhalen tot je menstruatie komt.[/quote] Ik hoop dat mijn temp morgenochtend weer rond de 36,6 is, ik laat het morgenochtend wel even weten hier. 

Hallo allemaal,Morgen de HSG. Hopelijk valt het mee en is alles goed. Net alle tabletten genomen. Morgenvroeg werken en smiddags naar het ziekenhuis...

Wat spannend om te lezen allemaal! Ik kan me zo goed verplaatsen in de meiden die vandaag/morgen hun NOD hebben. Je gaat echt vanalles denken...Wij kunnen het over een paar dagen weer gezellig gaan maken en hopelijk mag het dan deze keer zo zijn:). Fingers crossed!

Hoi Allemaal,Ik lees en praat graag mee hier op dit forum.Ik denk dat ik morgen een positieve ovulatietest heb, die van vandaag liep al wat op. Helaas zijn we allebei goed ziek geweest en hebben we alleen vandaag kunnen klussen. Morgen lukt misschien ook niet ivm werkdiensten, dus dan die dag erna maar weer. Vind het erg jammer :(  maar er is best kans toch? Zijn er hier mensen die in verwachting zijn geraakt met alleen seks na positieve ovulatietest? Ik voel mijn eisprong niet, heb meer voor mijn positieve test altijd wat krampjes. Dus of mijn eisprong nu binnen 24 of 48 uur komt? Ik hoop dat we toch kans hebben deze keer :D 

Vandaag is mijn NOD en ik ben niet ongesteld geworden .wanner zouden jullie gaan testen? Ik heb een regelmatige cyclus.

JulieD.  In principe kun je vandaag testen. Is de test negatief, wat je natuurlijk niet hoopt, herhaal hem dan na 2 dagen pas. Houdt er ook rekening mee dat het deze keer misschien wat langer kan duren je cyclus,  want je bent nog niet zo heel lang geleden gestopt met de pil toch? Dat je lichaam misschien nog aan het ontpillen is. Dat hopen we natuurlijk niet,  maar het zou kunnen.  

[quote quote=10151696]Niet veel soeps schreef: Elena W. Het zou een innestelingsdip kunnen zijn. Als je temp morgen weer omhoog gaat dan gaat het de goede kant op. Dan moet het hoog blijven en je menstruatie uitblijven. Dan zou ik een zwangerschapstest doen en als die negatief is om de 2 dagen herhalen tot je menstruatie komt. [/quote]Vanochtend/ net weer mijn temp opgenomen en deze is gestegen, nu 36,4   

Elena W, dat klinkt hoopvol. Nog even afwachten tot je NOD en dan testen. Ik heb voor de zekerheid vanmorgen nog even een test gedaan. Helaas blijft hij wit. Ik ga er dus maar vanuit dat mijn menstruatie ergens tussen vandaag en zondag doorbreekt. 

Terug
Bovenaan