Hi allemaal, het is even stil geweest van mijn kant. Was erg teleurgesteld dat de vorige ronde mislukt was. Plus heb privé veel shit over me heen gekregen (raak mn baan kwijt en een sterfgeval) dus had zo veel aan mijn hoofd, dat ik totaal niet met zwanger worden bezig was. Nu heb ik een paar dagen geleden mijn eisprong gehad (3/4 januari) en we hebben voldoende geklust. Zijn beiden alleen een beetje ziekjes dus weet niet of het gelukt is. Daarnaast zo veel stress gehad en ontzettend slecht slapen dus het zal deze ronde wel niks worden. Mijn NOD is 18 januari, duimen jullie toch een beetje voor me mee? Verder ben ik super geïnteresseerd in al jullie verhalen! Heb alles bijgelezen maar het is een beetje veel om overal op te reageren. Heb heel wat narigheid voorbij zien komen, aan die dames: veel sterkte!! En voor de zwangeren: wauwie gefeliciteerd!! #jaloers ;-) JJiS: Ah ronde 15 al, jeetje meid. Hopelijk snel goed nieuws voor jullie!! Lukt het positief blijven een beetje?Lindje: Succes met de HSG, hoop voor je dat het meevalt!Eliesa: Hier een beetje hetzelfde verhaal. Mijn positieve ovutest kwam wat vroeger dan verwacht, dus heb het de dag ervoor gedaan en op de dag na de positieve ovulatietest. Ik voel mijn eisprong verder ook totaal niet, ben wel sinds kort aan het temperaturen en zie inderdaad dat mijn temperatuur stijgt. In principe zou het voldoende moeten zijn volgens mij, want je ei spring pas 24-48u na de LH-piek, en is daarna nog 12-24 uur bevrucht-baar. Bovendien is om de dag seks hebben beter dan elke dag omdat dan de zaadkwaliteit het beste is. Volgens mij zit je dus precies goed!