NOD januari 2019

Ik bereid mij maar voor op een menstruatie. Zit nu op dag 24 van mijn cyclus met een gemiddelde cyclusduur van 32 dagen. Heb sinds gisteravond wat krampjes linksonder. Was vanochtend wel een beetje misselijk, zo'n weeïg gevoel. Dat heb ik nu nog steeds. Mijn vriend was heel lief, die zei: geeft niets, we zijn goed op gang nu en we gaan gewoon verder. Hij kan zich zijn eerste kind nog herinneren, dat duurde een jaar voordat t lukte. De tweede lukte dan weer binnen een maand. Maar ik merk dat ik nu al teleurgesteld ben en dat ik nu met de misselijkheid toch hoop.. nog 8 dagen tot mijn nod

[quote quote=10151787]Elena W, dat klinkt hoopvol. Nog even afwachten tot je NOD en dan testen.[/quote]Vanochtend toch een test gedaan, kon me niet inhouden. Zwangerschapstest was negatief (vlakje was helemaal roze) maar ovutest weer positief.  

Hej meiden,Helaas zakt de temperatuur en menstruatieklachten.Dus morgen vast menstruatie, op naar ronde 15 #staypositive!Hopende op ooit een positieve test!Gefeliciteerd voor alle zwangere dames!

Hoi, Ik ben even stil geweest op het forum, aangezien mijn cyclus erg lang is en er dus niks gebeurd de eerste weken. Kan er dan ook beter even niet veel mee bezig zijn. mijn cyclus was na stoppen pil 28, 31, 31. Toen wilden we er voor gaan en werd het 48, 48, 50. Momenteel zit ik op dag 31 en ben bezig met ovu tests maar nog geen eisprong gehad. Hoop dat dat komende week is (als ie er überhaupt is). Ik ben begin deze cyclus bij de ha geweest maar moest nog wachten tot feb/maart. Als de cyclus dan nog zo lang is wordt ik doorgestuurd. Ik ben gisteren begonnen met het slikken van vitex, iemand hier ervaring mee? Het zou helpen om de cyclus weer regelmatig te krijgen. 

Hi allemaal, het is even stil geweest van mijn kant. Was erg teleurgesteld dat de vorige ronde mislukt was. Plus heb privé veel shit over me heen gekregen (raak mn baan kwijt en een sterfgeval) dus had zo veel aan mijn hoofd, dat ik totaal niet met zwanger worden bezig was. Nu heb ik een paar dagen geleden mijn eisprong gehad (3/4 januari) en we hebben voldoende geklust. Zijn beiden alleen een beetje ziekjes dus weet niet of het gelukt is. Daarnaast zo veel stress gehad en ontzettend slecht slapen dus het zal deze ronde wel niks worden. Mijn NOD is 18 januari, duimen jullie toch een beetje voor me mee? Verder ben ik super geïnteresseerd in al jullie verhalen! Heb alles bijgelezen maar het is een beetje veel om overal op te reageren. Heb heel wat narigheid voorbij zien komen, aan die dames: veel sterkte!! En voor de zwangeren: wauwie gefeliciteerd!! #jaloers ;-) JJiS: Ah ronde 15 al, jeetje meid. Hopelijk snel goed nieuws voor jullie!! Lukt het positief blijven een beetje?Lindje: Succes met de HSG, hoop voor je dat het meevalt!Eliesa: Hier een beetje hetzelfde verhaal. Mijn positieve ovutest kwam wat vroeger dan verwacht, dus heb het de dag ervoor gedaan en op de dag na de positieve ovulatietest. Ik voel mijn eisprong verder ook totaal niet, ben wel sinds kort aan het temperaturen en zie inderdaad dat mijn temperatuur stijgt. In principe zou het voldoende moeten zijn volgens mij, want je ei spring pas 24-48u na de LH-piek, en is daarna nog 12-24 uur bevrucht-baar. Bovendien is om de dag seks hebben beter dan elke dag omdat dan de zaadkwaliteit het beste is. Volgens mij zit je dus precies goed! 

Terug
Bovenaan