NOD januari 2019

@ Mandareintje: positief blijven gaat met vallen en opstaan. Je hebt er tot een bepaalde hoogte invloed op en helaas moet je het daarmee doen. We hebben er alles voor over en doen alles eraan om hopelijk toch ooit zwanger te zijn:)@magic one: ben zelf verminderd vruchtbaar en helemaal geen eisprong. Zit aan de clomid, veel last van bijwerkingen helaas. Tot maart op deze manier proberen, dan als de voorwaarden nog steeds goed zijn mogelijk beginnen met iui. Maar hopen natuurlijk ronde 15 of 16 zwanger te zijn, zodat dat niet nodig is.

Bedankt, HSG gehad. Was niet echt pijnlijk maar vooral vervelend. Nu wel wat krampen. Alles zag er goed uit. Nu hopen dat het effect heeft en dat we snel een positieve test hebben. @mandarijntje; bah wat vervelend dat je je baan kwijt raakt. En gecondoleerd. Ik duim voor je mee!@magicone; bij mij op cd 17-20 de ovulatie. Cyclus 27-31 dagen dus vrij laat.

Gister was mijn NOD maar niet ongesteld geworden. Net dus een Kruidvat test gehaald en gedaan. En ik zie echt maar een heel licht streepje. En vooral als je de test schuin houdt.Nu zie ik overal staan dat een licht streepje ook een streepje is. Toch twijfel ik. Wat te doen. Sochtends nog een keer herhalen?

Niet meer kunnen wachten en vanochtend een vroege test gedaan. Helaas negatief... nu wachten tot zondag en dan wil ik weer testen omdat uitgaande van mijn cycli 36- 40 dagen kan. Morgen is 36 en zondag dus 40... ben benieuwd...

Update na gisteren: Mijn vriend geloofde het gisteren nog niet helemaal na zo'n licht streepje en had zoiets doe eind van de week maar weer een test. Maar ik heb net weer een test gedaan van de Kruidvat want ik hield het niet meer.. streepje is nu donkerder geworden dan gisteren. Ik vertrouwde het nog steeds niet helemaal en dacht doe zo'n Clearblue digital test. Die blijken minder gevoelig te zijn maar ik dacht ik zie het wel. Ja hoor en binnen 3 min. verschijnt er: 1-2 weken zwanger!!!! Mijn vriend was net weg naar sport.. komt over een uur pas thuis.. Ik zit al een halfuur voor mij uit te staren aan tafel van ongeloof.. Ben een beetje beduusd dat het zo snel raak is... uiteraard mega blij en gewenst!!!!!! Maar moet nog even landen.

mientjeeee gefeliciteerd! Wat fijn! Ik hoop dat je vriend snel thuis is. Waarschijnlijk duurt het nu gevoelsmatig veel langer dan anders

Terug
Bovenaan