NOD januari 2019

mientjeeee gefeliciteerd! Wat fijn! Ik hoop dat je vriend snel thuis is. Waarschijnlijk duurt het nu gevoelsmatig veel langer dan anders

Ik ga voor een 2e test donderdag ochtend. Tenzij dan al ongesteld natuurlijk. Ik vertrouw dat dunne streepje niet echt

@julie; wat spannend....zou t morgen of donderdagochtend nog eens doen met ochtend urine. Maarf ze zeggen een streep is een streep :)@jesje: zou zondag nog eens testen :)@mientjee: gefeliciteerd! Dat hij maar snel terug komt!! 

mientjeee: Gefelicitieerd! Welke ronde is dit voor jullie? Hier toch ook maar een testje gedaan vannochtend op 10dpo. Helaas echt helemaal spierwit. Jammer! Ik moet zeggen voel ook echt niks. Geen kwaaltjes zoals, pijnlijke borsten of steekjes. Ik heb ook echt nooit kwaaltjes gevoeld. Ik heb ook geen hoop meer deze maand moet ik zeggen. Mijn nod is eigenlijk pas vrijdag. 

Jaaa mientjeeee gefeliciteerd! Wat een goed nieuws en wat moet dit een super gevoel zijn!Julied jij ook voorzichtig gefeliciteerd! Hou ons op de hoogte als je weer hebt getest.Hier nog steeds gefrustreerd en aan het wachten, 6 januari NOD maar tot op heden geen menstruatie en zwangerschapstesten zijn negatief. Dit is momenteel cd 26 en 15 dagen na eisprong. Ik ben nu enorm aan het twijfelen of mijn eisprong toch niet later heeft plaatsgevonden ipv 25 december (ook nog eenmalige positieve ovutest op 31 Dec), grrr ik ben echt gefrustreerd en weet niet meer waar ik nu vanuit moet gaan. Totaal geen vertrouwen meer in deze ronde. (sorry voor de lange persoonlijke post!) 

Mientjeee, super gefeliciteerd. Wat mooi nieuws voor jou.Julie D, over 2 dagen nog een keer testen met ochtendurine. Als die streep er vandaag dunnetjes was, zal die er donderdag weer verschijnen. Rosly, hoe gaat het nu met jou?Elsiejoy, wat een dilemma zeg. Waar doe je inderdaad goed aan. Wat moeilijk om nu beslissingen te moeten nemen. Maar ze kunnen met een echo toch onderzoeken of er wel of niet een eisprong is geweest en of het eitje is bevrucht? Met een bloedonderzoek eventueel? Dan hoeven ze de andere behandeling toch niet uit te voeren, waarbij je ongesteld wordt?Kimster, nog even geduld dan blijven houden. Zolang je niet ongesteld bent, is er nog hoop. Lapjesendraadjes, Ik hoop voor jou ook dat het dit jaar raak mag zijn voor jou.

Wat fijn om te lezen dat het bij sommige dames toch is gelukt. Gefeliciteerd!Ik ga er niet meer vanuit dat het deze maand is gelukt. Wat ik wel weet is dat mijn hormonen behoorlijk op hol zijn geslagen. Eerst kon ik een paar dagen niet goed naar het toilet. Toen een paar dagen veel te makkelijk en net gegeten en nu lijkt het weer helemaal vast te zitten. Ik voel me nu echt zo een ballon. Geen idee waar dit allemaal mee te maken heeft, maar fijn is het niet. 

Terug
Bovenaan