NOD januari 2019

Bedankt voor alle lieve reacties! Spannend voor diegenen die nog wachten.. ken het gevoel. Hopelijk ook snel goed nieuws voor jullie!Vind het nog wel enorm bizar.. En ook wel spannend & eng. Het is nog zo pril en er kan nog zoveel misgaan.. ook al moet ik daar niet aan denken maar toch :-(Krekeltje Ik ben al bijna een halfjaar gestopt met de pil, maar voordat we serieus aan de gang gingen hebben we eerst maar eens even mijn lichaam laten "ontpillen". Was bij mij ook hard nodig, duurde vrij lang voordat mijn 1e cyclus op gang kwam. Daarna wel steeds tussen de 31 en 38 dagen. Uiteindelijk in december dachten we we gaan ervoor, toen werd ik net ook ongesteld. Dus dit is de 1e cyclus waar we er "echt voor gingen" (En 4e cyclus vanaf stoppen pil).

Mandareintje, wat een zorgen allemaal. Baan kwijt, maar gelukkig zit je nu in een periode, waarbij je volgens mij snel een andere baan kunt vinden.Nog gecondoleerd met het verlies waar je mee te maken hebt gekregen.Positief blijven, blijven proberen. Wie niet waagt, die niet wint.JJIS, wat knap van je meid dat je zo positief bent. Daar krijg ik energie van.Feyre, hoe is het met jou?

Mientjeeee Gefeliciteerd, wat ontzettend leuk en spannend tegelijk!Hier inmiddels op dag 28 van mijn cyclus. Als het goed is heb ik vrijdag mijn NOD (heb 28 dec. mega positief getest qua ovulatie) . Voor ons is het de eerste ronde. Geen haast, maar ik merk toch dat ik het spannender vind dat ik had verwacht.Vorige week veel symptomen, deze week juist weer niet. 

Miekje spannend inderdaad! Ik ga vrijdag ook weer testen. Vandaag dus een heel licht streepje, die mijn vriend praktisch niet zag.. dat voelt wel rot

mientjeeee gefeliciteerd! Ik ga donderdag nog een test doen aangezien de klachten erger worden en mijn buik nu ook iets dikker word (opgeblazen). Mijn NOD moet zondag op maandag zijn.

Terug
Bovenaan