Rosly, ik ben ook heel erg benieuwd hoe het met je gaat?! Hopelijk kan je het allemaal een beetje een plek geven, voor hoe ver dat kan. Krekeltje, jij mag dan ook nog steeds hoop hebben. Testen met 10 dpo is ook best vroeg hé! ElsieJoy, jij hebt ook veel te verduren zeg. Het gaat allemaal niet vanzelf. Wel goed van je dat je gisteren naar de huisarts bent gegaan en dat die je heeft doorverwezen. Ik neem aan dat ze je wel echt gaan helpen. Hou hoop en wellicht ervaar je de afspraken bij de gynaecoloog als positief en hoopvol (vervolgens succesvol!;-)) Wanneer moet je naar de gynaecoloog?Mttm, vervelend hé al die symptonen/kwalen/bijwerkingen.. Heb je wel een vroege test gedaan? Anders pas weer testen op je NOD datum als jij ook niet helemaal weet wanneer je NOD precies is? Het is makkelijker gezegd dan gedaan, i know, ik test me ook rot maar ook nog steeds geen menstruatie ;-).Spannend Miekje, Elena W en Gebruiker10093763 nog even afwachten dus. Merken jullie normaal je menstruatie opkomen? Mandareintje, gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst! Julesss, super zeg!!! Gefeliciteerd! Wat een super nieuws! Heb je al afspraak voor de echo gemaakt? Spannend!Niet veel soeps en Charisss, ja, jullie hebben ook wel gelijk. Wie weet.. ik merk alleen niks meer in mijn lijf maar nog steeds geen druppeltje bloed te bekennen. Ik ga mij nu maar inhouden en pas vrijdag (CD29) weer testen indien mijn menstruatie nog steeds niet doorgekomen is. Zal vreemd zijn indien er nog wat gaat veranderen, dan zit ik al op 18 dagen na eisprong en daardoor geen hoop. Jouw ei komt bijna alweer Charis? En hoe gaat het met jou niet veel soeps na je lange cyclus?Lapjesendraadjes, 'er even onopvallend langs gestreken' komt mij zo bekend voor! Hahaha. Lenamar, hoe gaat het met jou? Jij zou vandaag gaan testen toch?