NOD januari 2019

Poging 6, afgelopen zondag een test gedaan en ik wist niet wat ik zag: EINDELIJK GELUKT!! Echt zo geweldig na het steeds een stukje onzekerder worden iedere maand dat het niet lukt. Nu kan het eindeloze wachten op de eerste echo beginnen.. 

Mandareintje Wat een stress tegelijk. Sterkte daarbij en gecondoleerd! Ik hoop dat je goed nieuws heb deze ronde. Het kan maar zo toch. Wel goed getimed.Mijn test is vandaag nog niet positief, we hadden toch qua werk kunnen klussen maar idd beter om de dag. En als die positief is doe ik liever die dag erna nog eens. Moet wel leuk blijven he. JulieD Wat enorm spannend! Heb nog nooit een licht streepje gehad maar snap dat je toch graag een knal test in je handen hebt. Succes met de spanning.

Ik zit momenteel in ronde 4 en verwacht aanstaande vrijdag mijn nod. Nou is dit de eerste ronde waarbij ik het gevoel heb dat ik echt zwanger ben. Paar dagen na mijn eisprong begonnen mijn tepelhoven ineens te vervellen en sinds dien zijn mijn tepels mega gevoelig. Ook ervaar ik steeds steken in mijn lies en ben ik licht misselijk.Ik ben me er van bewust dat mijn lichaam me goed voor de gek kan houden en ga er dus ook maar gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden zodat het alleen maar mee kan vallen maar man man man..wat duren die twee laatste weken voor je nod lang! Gefeliciteerd voor alle meiden bij wie het deze ronde is gelukt. Voor de meiden bij wie het nog niet is gelukt, geef het niet op! Ooit is het jouw moment!   

Mientjeeee: gefeliciteerd! Wat onwijs leuk voor je/jullie! Geniet van alles wat komen gaat!JulieD: ik snap dat een licht streepje je doet twijfelen. Van de week gewoon nog een keertje testen. Nog heel ff volhouden meid, dan weet je het zeker!Kimsterr: ik duim voor je meid! Ik snap dat je er geen vertrouwen meer in hebt, maar wie weet...

Julesss wauw super jij ook gefeliciteerd! En de rest bedankt voor alle felicitaties :)Niet veel soeps Ik ben bijna 26 jaar.. vanwaar de vraag? :)

@ elsiejoy ik zeg toch dat ze opnieuw moet testen? @nietveelsoeps: niet veel last meer gehad. Nog paar uur krampen. Maar was te doen.Warm bad deed wonderen. Mijn man heeft er veel vertrouwen in hihi. 

Gebruiker1009nogwat (haha die cijfers toch ook), ik heb dus ook sinds een paar dagen die steken in mijn lies (Had ik ronde 1 ook). Soms denk ik dat ik misselijk ben (zo'n wee gevoel dat ik moet wegslikken). Borsten vallen dan wel weer mee. Zit nu in het OV en heb er net even onopvallend langs gestreken haha. Tepels voelen gespannen, eigenlijk zoals voor elke menstruatie. Mijn NOD is 15/16 januari. Juless gefeliciteerd!!

Rosly, ik ben ook heel erg benieuwd hoe het met je gaat?! Hopelijk kan je het allemaal een beetje een plek geven, voor hoe ver dat kan. Krekeltje, jij mag dan ook nog steeds hoop hebben. Testen met 10 dpo is ook best vroeg hé! ElsieJoy, jij hebt ook veel te verduren zeg. Het gaat allemaal niet vanzelf. Wel goed van je dat je gisteren naar de huisarts bent gegaan en dat die je heeft doorverwezen. Ik neem aan dat ze je wel echt gaan helpen. Hou hoop en wellicht ervaar je de afspraken bij de gynaecoloog als positief en hoopvol (vervolgens succesvol!;-)) Wanneer moet je naar de gynaecoloog?Mttm, vervelend hé al die symptonen/kwalen/bijwerkingen.. Heb je wel een vroege test gedaan? Anders pas weer testen op je NOD datum als jij ook niet helemaal weet wanneer je NOD precies is? Het is makkelijker gezegd dan gedaan, i know, ik test me ook rot maar ook nog steeds geen menstruatie ;-).Spannend Miekje, Elena W en Gebruiker10093763 nog even afwachten dus. Merken jullie normaal je menstruatie opkomen? Mandareintje, gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst! Julesss, super zeg!!! Gefeliciteerd! Wat een super nieuws! Heb je al afspraak voor de echo gemaakt? Spannend!Niet veel soeps en Charisss, ja, jullie hebben ook wel gelijk. Wie weet.. ik merk alleen niks meer in mijn lijf maar nog steeds geen druppeltje bloed te bekennen. Ik ga mij nu maar inhouden en pas vrijdag (CD29) weer testen indien mijn menstruatie nog steeds niet doorgekomen is. Zal vreemd zijn indien er nog wat gaat veranderen, dan zit ik al op 18 dagen na eisprong en daardoor geen hoop. Jouw ei komt bijna alweer Charis? En hoe gaat het met jou niet veel soeps na je lange cyclus?Lapjesendraadjes, 'er even onopvallend langs gestreken' komt mij zo bekend voor! Hahaha. Lenamar, hoe gaat het met jou? Jij zou vandaag gaan testen toch? 

Terug
Bovenaan