NOD januari 2019

kimsterr, klopt, dat zou ik doen. Maar ik realiseerde me dat ik vandaag pas 14 dagen na ovulatie zit. Dus ik denk dat ik morgen of overmorgen pas ga testen. Vannacht droomde ik dat ik bij de huisarts zat, die mij vertelde dat ik helemaal nooit zwanger kan raken, omdat ik geen eierstokken heb. Werd helemaal verdrietig wakker! 

[quote quote=10152423]Spannend Miekje, Elena W en Gebruiker10093763 nog even afwachten dus. Merken jullie normaal je menstruatie opkomen?[/quote]Heel spannend. Ja normaal merk ik het, 2 dagen voor mijn menstruatie krijg ik een puistje op mijn kin (vaste plek) maar deze zit er nu al 5 dagen. Verder normaal steken in de buik.Ik heb een app op mijn tel staan om alles bij te houden, kreeg ij vanochtend een melding: is uw menstruatie al begonnen? Ik moet het pas zo op ma nacht worden. 

Heftig Rosly! 

Gefeliciteerd meiden die zwanger zijn! 

Spannend voor de dames die nog aan het wachten zijn op hun NOD. Ik ook. maar dat duurt nog even. Verwacht 24 januari pas.

Ah lenamar, wat een ontzettend nare droom, ik snap dat je verdrietig wordt! Virtuele arm om je schouder! :) En wat een ontzettende zelfbeheersing dat je pas morgen of overmorgen gaat testen. Wat heb jij voor testen? Hou ons op de hoogte.Elenaw, nog even volhouden! Haha, die mededeling komt mij bekend voor, die had ik afgelopen zondag. 

[quote quote=10152464]Elenaw,Haha, die mededeling komt mij bekend voor, die had ik afgelopen zondag.[/quote]Oké vind het wel vreemd. Ik had net weer bij het afvegen licht roze bloed/slijm (sorry voor het onsmakelijke omschrijven). Dit had ik 2 weken geleden ook. Was dit dan toch de innesteling, hoop het zo.

Bedankt voor alle felicitaties!Voor iedereen die nog aan het proberen is: ik had in de 5 pogingen waarbij het niet lukte ook iedere keer gevoelige tepels. Dus ik denk dat juist dat symptoom degene is waarmee je lichaam een loopje met je neemt. Dit keer was het echt anders: nu doen juist niet mn tepels maar wel de rest van mijn borsten zeer! Ik had nu ook steken in mijn lies, die had ik nog nooit eerder gehad. Kon eigenlijk ook nergens vinden dat dat een zwangerschalpsding was?  Mientjeee jij ook van harte gefeliciteerd! In 1x zelfs, wauw! Kimsterr nee nog geen afspraak voor een echo. 21 januari intake bij de verloskundige. Ze zei dat ik wel alvast een afspraak kon maken voor de echo rond week 10. Ga ik vandaag even doen denk ik! 

Ik kon me niet meer inhouden vanochtend om te testen en JAAAAA ik ben zwanger! Het voelt nog zo onwerkelijk maar het streepje zegt toch echt dat het zo is. Dit was voor ons ronde 4 en ondanks dat dit eigenlijk helemaal niet lang is heb ik het gevoel dat we heel lang bezig zijn geweest.Voor alle meiden bij wie het nog niet is gelukt of die nog op het wachtbankje zitten ook jullie tijd komt! Liefs 

Bij deze kom ik gezellig meekletsen. In november ben ik in ronde een zwanger geweest maar heb ik ook een vroege miskraam gehad. Gelukkig snel weer ongesteld geworden na een normale cyclus. Nu zijn weer begonnen en zitten we waarschijnlijk weer op het wel bekende wachtbankje tot 24januari 

Terug
Bovenaan