NOD januari 2019

Wat is het weer spannend allemaal! 
Hier poging nummer 5. Is natuurlijk nog helemaal niet veel, maar het voelt alsof we al veel langer bezig zijn. (Ik ben vorig jaar al met de pil gestopt om te kunnen ontpillen.) 
In September een vroege miskraam gehad, maar daarna alles wel snel weer gewoon op de rit! 
15 januari is mijn NOD. Fingers crossed! de 16e is mijn vrije dag, dus hopen dat ik me tot die tijd in kan houden met testen. 

Voor iedereen die zwanger is: Gefeliciteerd! Ik hoop snel aan te mogen sluiten.

Gefeliciteerd allemaal!Ik sluit me graag aan! Afgelopen zondag positief getest op de verjaardag van mijn man: hoe mooi kan het zijn! Nu hopen dat alles goed blijft gaan.

[quote quote=10152478]@ElenaW, heb je iets van temperatuur o.i.d. ingevuld in de app op basis waarvan die dat misschien verwacht? Spannend in elk geval![/quote]Ja ik hou mij temp bij. 25 december had ik een positieve ovulatietest en deze week weer zonder ongesteld te zijn geweest. De ovulatietest en blijven nu positief. 

Kimsterr: klopt. Ik heb m’n ei rond 17 januari ergens. Ik gebruik geen ovulatietesten, maar voel ‘m meestal wel.Zijn er hier meiden die eerst geen testen gebruikten en toen niet zwanger werden en daarna wel testen zijn gaan gebruiken en het toen ineens raak was?Ik ben bang dat als ik ovulatietesten ga gebruiken, ik nog obsessiever word:eek:. Vandaar dat ik daar maar niet aan begin... Ik heb wel een app die het ‘voorspelt’, maja, ook niet echt heel betrouwbaar:p.Gefeliciteerd aan alle meiden met positief nieuws!

Ik heb wel ovulatietesten even gebruikt, maar werdt er niet obsessief door. Wilde juist beetje controle krijgen over mijn cyclus. Als je een regelmatige cyclus hebt kan een app daarbij wel helpen denk ik. 

MagicOne: ik heb op zich gewoon een regelmatige cyclus, dus dan moet het goedkomen zou je denken;). Het is gewoon zo frustrerend als je elke maand weer wordt teleurgesteld, maar daar ben ik natuurlijk niet de enige in... In welke ronde zit jij?

Terug
Bovenaan