NOD januari 2019

ElsieJoy: hahaha, dat zou wat zijn, als ze je extra vruchtbaar maken. Dan gaan een hoop vrouwen ze gebruiken denk ik;).M’n vriend en ik hebben het in mijn vruchtbare periode om de dag gezellig, dus ik ga er vanuit dat dat dan genoeg is... Maar ik vroeg het me gewoon af, want anders moet ik het mss toch eens overwegen:).

[quote quote=10152564]@Elena wanneer is je NOD? Anders een zwangerschapstest proberen?[/quote]Zondag 13 op maandag 14 nacht zou ik ongesteld moeten worden.[quote quote=10152565]@ElenaW, en is je temperatuur ook hoog nu? Klinkt positief. ?[/quote]Ja die is weer hoog. Van de week (maandag) was deze in een keer 36,1 en de dag erna tot nu weer 36,4  

Mag ik even klagen? Heb door middel van ovulatie testen gezien dat tussen 29-1 januari mijn eisprong is geweest. Dus mijn NOD ligt ergens rond 16 uiterlijk? Dit is nu de derde ronde en ik heb nog nooit kwaaltjes gehad dat ik dacht zou het? Nu weer nog niks en eigenlijk zakt dan alweer de positiviteit in mijn schoenen... logisch dat je niet altijd kwaaltjes hoeft te voelen, maar de meeste zwangere voelen wel iets rondom bevruchting innesteling richting NOD. Achhh je lichaam die je voor de gek houdt is uiteraard ook naar!  Het is ook nooitgoed haha

Ja klopt. Ongeveer 14 dagen na je ovulatie is je NOD. Je zou de 15e ook wel kunnen testen denk ik. Al zie je een heeel licht streepje dan ben je zwanger. Spannend! Ja zo een lange cyclus is helemaal irritant Haha.. 

Anemoontje Ik heb ook gelezen dat een vijfde van de vrouwen innestelingsbloed heeft, maar hier lijkt t wel alsof bijna iedereen het heeft hahaha. Ik (nog) niet overigens. Ik heb ook geen afwijkende kwaaltjes van wat ik normaal heb, dus ik denk ook dat t niets wordt deze maand. Behalve dan af en toe een steekje in mijn lies.Wat vervelend joh dat je zo'n lange cyclus hebt! 

Terug
Bovenaan