NOD januari 2019

Kimsterr, ik zou zo balen als ik weer negatief test. Morgen zit ik op 16 dagen na ovulatie. Dus ik heb besloten om vrijdag te testen. 

Spannend voor iedereen doe gaat testen en of het eerst nog een heel licht streepje heeft.Mag zelf vrijdag testen en denk dat het weer niet raak is. Bijna tot geen tekenen dat het raak zou zijn. Maar goed je weer het nooit. Maalt me wel onzeker. Ook omdat de cyclus niet is als het bij de 1ewel.was. os nu onregelmatiger. 

Anemoontje: wat vervelend die lange cyclussen. Dan weet je echt niet meer hoe of wat...Lenamar en Demuis: spannend voor jullie dus! Ik zal voor jullie duimen!

@lapjesendraadjes die verhalen lees ik ook altijd. Aangezien er bij mij nog nooit wat te bekennen is geweest op deze keer rommelende darmen na (maarja sinds maandag op dieet) dus dat is zo frusterend!  @chariss neee ze zijn gelukkig wel regelmatig tot nu toe en lijk dus mn eisprong wel te hebben gevonden. Maarja wie weet heb ik wel pcos en test ik meerdere keren in een cyclus positief. You never know. Ga na mijn menstruatie maar eens met teunisbloemolie beginnen en heb mij voorgenomen elke ochtend te temperaturen. We gaan het zien! 

Kimster, ik had geen vroege test. Ik heb vaker gehoord dat die niet goed werken. Met een cyclus van 28 dagen zou ik afgelopen maandag mijn NOD hebben gehad. Eerst wilde ik niet testen, maar nadat mijn lichaam van het weekend een beetje raar deed, werd de spanning me dus te veel.Maar helaas dus. Nu voel ik ook niets meer, af en toe steekjes in mijn lies/baarmoeder. Maar daar hecht ik maar geen waarde aan. Ik ben dus benieuwd wanneer mijn menstruatie doorbreekt.Hoe gaat het bij jou?

mttm voor mij geldt hetzelfde. Afgelopenzaterdag wat roze bloed bij het afvegen. En afgelopen maandaf mijn NOD. Wel altijd heel regelmatig ongesteld. Dus wat vreemd dat het uitbleef (inmiddels nog steeds niet ongesteld). Maar test gister was alleen een heeeeel licht streepje. Daarna verdween ook de misselijkheid dat wel.  Pijnlijke borsten nog steeds.Ik ga vrijdag ochtend weer testen (tenzij ongesteld) maar de echte spanning is wel weg .ik geloof er niet meer in

JulieD ze zeggen een streepje is een streepje ook is ie heeel licht. Ben benieuwd als je weer gaat testen! Ik heb last van wat steekjes in mijn buik maar denk niet dat het raak is. Ook geen idee wanneer ik ongesteld moet worden. Verwacht eind van de maand. Misschien is dit wel een voorteken dat mijn menstruatie eraan komt. Geen idee..

magicone ja ik twijfel dus ook nog. Zeker gezien het kleine beetje roze bloed van zaterdag (innestelingsbloeding?).Maar goed .het voelt goed dat ik vrijdag ochtend pas ga testen. Geeft ook een soort rust

Terug
Bovenaan