NOD januari 2019

JulieD, bij jou klinkt het toch heel hoopvol. Betje roze bij afvegen, licht streepje en soms kwaaltjes. Ik zou de hoop zeker niet opgeven als ik jou was. 

anemoontje ik snap wat je bedoelt, alleen m'n vriend zag de streep niet. En voor m'n gevoel houd m'n lichaam mij voor de gek. Begrijp je?Waarschijnlijk zou ik bij iemand anders (met mijn verhaal) denken die is zwanger! Maar ja .nog maar even wachten voor meer duidelijkheid. Vrijdag ochtend it is.  En wie weet ben ik morgen ochtend wel gewoon ongesteld..

KimsterrIk heb dit precies zo, ik gebruik ook geen ovulatietesten. Doe ook alles via een app. Ben wel heel benieuwd naar ervaringen met ovulatie testen en of dit invloed heeft gehad op zwanger worden?  [quote quote=10152560]Kimsterr: klopt. Ik heb m’n ei rond 17 januari ergens. Ik gebruik geen ovulatietesten, maar voel ‘m meestal wel. Zijn er hier meiden die eerst geen testen gebruikten en toen niet zwanger werden en daarna wel testen zijn gaan gebruiken en het toen ineens raak was? Ik ben bang dat als ik ovulatietesten ga gebruiken, ik nog obsessiever word:eek:. Vandaar dat ik daar maar niet aan begin… Ik heb wel een app die het ‘voorspelt’, maja, ook niet echt heel betrouwbaar:p. Gefeliciteerd aan alle meiden met positief nieuws![/quote] 

Hoi allemaal! 
Ik heb uitgaande van de gemiddelde 28-dagen cyclus 17 januari mijn eerste NOD. Dit is ronde 1 en vind het enorm spannend. Voel ook vanalles in mijn lichaam gebeuren. Heb de app aangehouden voor de ovulatiedag en toen ook een ovulatietestje gedaan, maar deze was negatief. Paar dagen ervoor heb ik wel last gehad van een precieze pijn in mijn onderbuik op de plek van de eierstokken dus denk dat ik mijn ovulatie gemist heb. Nu hebben we die dagen gelukkig wel geklust dus ben super benieuwd wat de zwangerschapstest volgende week gaat brengen!

Terug
Bovenaan