NOD januari 2019

Kimsterr, dat hopen op een menstruatie ken ik. Als je eerst vrij regelmatig bent en opeens na dag 35 nog niet ongesteld en geen positieve test, wens je bijna dat je ongesteld wordt. Waar je het bloed altijd hebt vervloekt, omdat het op de verkeerde momenten kwam, ben je dan opgelucht als je bloed ziet. Ik blijf voor je duimen en stiekem hoop ik voor je dat het toch nog positief eindigt. 
Ik kon het toch niet laten en heb net getest met een normale action test. Helaas witter dan wit. Ik denk echt dat ik ook weer een lange cyclus krijg. 

Ik ga denk ik ook door na volgende maand. Had op 31 december een positieve ovulatie test en nu net na het bezoekje aan toilet met afvegen bruin/roze verlies, gok dus dat menstruatie morgen door breekt, 

Chantal 2109 ik had ook 31-12 positieve ovulatietest, 2-1 hooguit het eitje gesprongen dan is het nu 10 dpo. Kan ook innesteling zijn. Ik hoop daar nog op na gister geen beetje meer verloren met afvegen :) 

Gefeliciteerd meiden die positief hebben getest!
Ik heb even een vraagje.. is t normaal dat je na je eisprong (week) bij de sensi testen nog een lichte streep krijgt? Ik had namelijk bij de action testen altijd een omo witte test na mn eisprong ?

Vervelend is dat afwachten hè. Als je BOD geweest is en de rest negatief en de menstruatie uit blijft. Weet hoe dat nu elke maand voelt. Tot nu toe nog niks te bekennen en ga morgenvroeg maar weer eens testen.
Het vreemde van nu vind ik dat ik dit helemaal niet ken toen we voor onze 1e kindje gingen. Was nooit een dag te laat. En nu?! Is het elke maand anders. Maakt me nu wel meer onzeker.

Hopefully. Ik test met ovulatitest van de Action nog steeds positief dit terwijl ik donderdag en vanochtend een positive zwangerschapstest heb van de Action 

Terug
Bovenaan