NOD januari 2019

Ja ik heb alleen die van de sensi liggen, action niet meer. Dus vroeg me idd op of dat bij sensi normaal is of dat ie eigenlijk ook wit hoort te zijn..

Zoals een aantal van jullie weten had ik 31-12/1-1 een positieve ovulatietest in handen en op 11-1 gister wat oudbloed en bruin beetje rood bij het afvegen (geen inleg kruisje nodig) nu deed ik net (weet niet waarom want ik weet dat een ovulatietest geen zwangerschapstest is ) een ovulatietest. Deze was tot mijn verbazing positief terwijl ik altijd wit test. Ook geen dun lijntje oid.... stress neemt toe!

@hopefully Ik heb altijd een hele lichte streep met sensi. Vandaag had ik wel een knalstreep! Voor het eerst sinds we gestart zijn actief zwanger worden. CD 14, cycle van 28 dagen. En dat met 34 jaar :p Kan niet beter. Nu hopen dat het over 14 dagen ook weer een positieve test wordt lol. 

Niet veel soeps vanochtend gedaan en kreeg echt 2 positieve testen geen tuur streepje maar gewoon een duidelijke test! Ben zo blij! Dacht eigenlijk als ik 31-12 die positieve ovulatietest had hoe kan die nu dan al zo positief zijn, maar dat kan vast wel kloppen. Er zit wel tweeling in de familie dus begon een beetje zenuwachtig te worden haha.
heel onwerkelijk

anemoontje .  Van harte gefeliciteerd meid. Geniet nu van het zwanger zijn. En let gewoon vanaf nu op wat je eet.
Wat waren trouwens jouw zwangerschapssymptomen?

Niet veel soeps. Wil je een eerlijk antwoord? Niks. Haha! Geen gevoelige borsten, geen vermoeidheid, niet gevoelig of chagerijnig. Enige waardoor ik hoop had was de innesteling bloeding die overigens heel minimaal was. Maar ook daar voelde ik niets van. Had wel erge rommelende darmen, maar heb dat heel vaak en was maandag begonnen met mijn dieet. Dus dat kan beide zijn geweest. Maar ook gewoon van de honger :) 

Terug
Bovenaan