NOD januari 2019

Gefeliciteerd Anemoontje ! Vanaf nu opletten met eten, er zijn vrouwen die er maanden later achter komen dat ze zwanger zijn en die hebben ook van alles gegeten en gedronken...En krijgen een gezond kindje.

Hier weer een negatieve test :( menstruatie had ik vandaag verwacht... nu afwachten wanneer die komt en dan zie ik wel verder... 

In november heb ik een miskraam gehad bij 6+ weken. Toen was m’n hormoonhuidhouding volgens bloed uitslag na een paar dagen al weer normaal. Helaas volgde geen menstruatie. Dit waarschijnlijk door mijn PCOS. In overleg met de Gyn ben ik gestart met Clomid. Zo waar had ik op dag 15 mijn ovulatie (5/1). Nu sinds 12/1 kramp achtig gevoel in m’n baarmoeder. Stiekem hoop ik op een innesteling. Vorige keer voelde het net zo. 19/1 is mijn nod. Duimen!

lxomii. Hoe lang ben jij al bezig met ovulatietesten?
anemoontje.  Ik ben heel blij voor je. De hoeveelste ronde was dit voor jou?
En ik snap werkelijk waar niets meer van mijn lichaam. Sept laatste pil. Hierna cyclus van 23,24,55 dagen. In de 3e ronde op 27 december een positieve ovulatietest.  Kennelijk geen ei gesprongen, want op 4-1 werd ik ongesteld. Rond de positieve test heel gezellig gemaakt.  
Menstruatie van 5 dagen. Dag 1 en 2 licht. 3, 4, 5 meer. Gemiddeld 2,3 minitampons op een dag. Dag 5 in de late middag plots menstruatie voorbij. Op dag 7 nog oud bloed, lichtroze, klein beetje bruin bij afvegen alleen. 1 keer in de middag. 
Vanaf cd 1 temp 36, 3; 36,3; 36,4; 36,6; 36,5; 36,5; 36,2; 36,4;36,5; 37,1. Allemaal opgenomen rectaal tussen 06.35 en 06.45. Voordat ik uit bed kom. Ik begrijp er niets meer van.  Waarom zulke grote verschillen? En oh ja. Vanaf een paar dagen voor de menstruatie tot nu toe bij het uittrekken van mijn bh pijnlijke, zware borsten. 
Is dit ook gewoon ontpillen? Wie herkent iets van mijn verhaal? 

Anemoontje, gefeliciteerd! Je hoort van veel mensen dat ze ook nog alcohol hebben gedronken toen ze het nog niet wisten. Deze mensen hebben nu ook gewoon gezonde kinderen. Probeer je niet te druk te maken en let vanaf nu op je voeding. 
Vanmorgen toch nog maar even een zwangerschapstest gedaan. Helaas weer helemaal wit. Nu geloof ik er dus echt niet meer in. Vorige cyclus op dag 34 ongesteld geworden en nu zit ik op dag 35. Vandaag was dus echt mijn laatste hoop. Ik vind het jammer dat ik niet zwanger ben, maar we proberen al een tijdje, dus ik ga er meestal al vanuit dat het niet raak is. Ik vind het eigenlijk erger dat ik dan weer zo een lange cyclus heb. Laat die menstruatie dan ook maar doorbreken en het liefst vandaag nog. Dan zit ik nog binnen de 'veilige' zone van 35 dagen. 
Sinds vrijdag had ik al last van gevoelige tepels. Toen ik net naar beneden ging kreeg ik ook last van lage rugpijn en een menstruatiegevoel in mijn buik. Ik ben dus benieuwd wanneer de rode duivels zich laten zien. 

Anemoontje gefeliciteerd.
Ik zou aankomende nacht ongi moeten worden en ben heel zenuwachtig hierdoor aangezien ik 2 licht positive testen heb. Mijn temp is wel weer opgelopen, normaal 36,1 nu 37,1.

Niet veel soeps, ontpillen kan echt heel veel rare dingen met zich meebrengen. Ik heb nog nooit mijn temperatuur bijgehouden, dus daar kan ik niet heel veel over zeggen. Bij die van 37,1 misschien een beetje ziekjes? Of je eisprong? Wat je vertelt over je borsten herken ik wel heel erg. De eerste maanden had ik altijd enorm gespannen borsten aan het eind van mijn cyclus en die gingen ook pas na mijn menstruatie weg. Ik dacht hierdoor vaak dat ik zwanger was, nu weet ik helaas beter. Ik hoop eigenlijk voor jou dat het wel iets met een zwangerschap te maken heeft en dat die bloeding misschien iets anders was. 
Overigens heb ik ook een keertje een tussentijdse bloeding gehad. De huisarts zei dat dat best kan als je de pil niet slikt. Het moet alleen niet te vaak gebeuren. Ben je nu nog met ovulatietesten bezig?

Mttm. Ik zou je niet heel veel zorgen maken. Mijn eerste cyclus was 44 dagen en deze weer 44 dagen. Ze zeggen vanaf 40 vaak geen eisprong, maar ik vond hem gewoon. 
Bizar hoe iedereen zn lichaam anders reageerd. Ondanks 12 jaar pil echt geen ontpillen verschijnselen. 

Ik ga duimen voor je! 

Terug
Bovenaan