NOD januari 2019

Anemoontje, bedankt voor je lieve woorden. Helaas is dit niet mijn eerste ronde. Dus inmiddels weet ik een beetje wat ik kan verwachten. De laatste twee maanden let ik ook nergens meer op tijdens de cyclus. Dus ik gebruik geen testen meer en let ook niet op mijn slijm enzo. Ik maakte mezelf namelijk helemaal gek. Het enige nadeel hiervan is dus dat ik ook niet weet wanneer mijn eisprong was. Maar als ik dan gewoon even terugtel, dan kan het ook bijna gewoon niet mogelijk zijn dat ik zwanger ben geworden als de eisprong nog later is geweest. 
Ik weet overigens wel dat er nog van alles mogelijk is. Maar na zoveel maanden wil ik mezelf ook een beetje beschermen. Elke keer die teleurstelling is niet fijn. Dus ik heb het omgedraaid. Ik ga uit van niet zwanger zijn en als het dan wel echt zo is, is het een extra verrassing:)

Anemoontje omg ik had net ook een positieve test gehad! Had dat echt niet verwacht omdat mijn cyclus nog niet op gang is! Aankomende dagen nog maar even een aantal keer testen 

anemoontje.  Hoeveelste ronde was dit voor jou? Hoe oud ben je trouwens?
mttm. Kan dat ik een griepje te pakken heb. Maar na de menstruatie nog steeds gespannen borsten. Begrijp dat niet. Meestal 2 of 3 dag menstruatie dat gevoel weg. Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken.
Denk eigenlijk dat het echt niet kan als ik 9 dagen na positieve ovulatietest ongesteld ben geworden. Dat kan toch helemaal niet dat je dan zwanger bent?
De ovulatietesten van de afgelopen 3 dagen zijn namelijk omo wit.  

Jammer mttm dat je wederom een witte test hebt. Ik heb vandaag express niet getest. Ik ben keer op keer teleurgesteld en ik denk dat dit beter is. Alhoewel ik toch niet denk dat ik dit ga volhouden totdat mijn menstruatie doorbreekt. Ik zal ergens deze week wel weer een testje gaan doen denk ik.. Het schiet niet op zo. Echt enorm balen met zo'n lange cyclus, je geduld wordt zo enorm op de proef gesteld. Jij hebt toch ook vaker een onregelmatige cyclus? Kan het niet gewoon zo zijn dat jij te vroeg bent gaan testen? Heb jij ondertussen al kwaaltjes denkende aan een opkomende menstruatie?
Vervelend Demuis dat jij nu hetzelfde ervaart, dat je menstruatie uitblijft en de testen negatief zijn. Hoe is je test vanmorgen gegaan?
Anemoontje, super zeg, gefeliciteerd! Wat fijn dat je gelijk van die knaltesten hebt gekregen en geen tuurstreepjes! Vanaf nu gewoon op je eten en drinken gaan letten, geen paniek. ;-)
Jesje, balen van je negatieve test. Heb je altijd een regelmatige cyclus?
Ik duim met je mee Gebruiker 10098016!
Ik herken niet zoveel van je verhaal niet veel soeps. Heb je in je derde ronde van 55 dagen niet eerder een positieve ovulatietest gehad? Welke testen gebruik je? (Sorry, wellicht heb je dat al eerder verteld…) Ik vind het namelijk wel wat snel indien je inderdaad ongesteld bent geworden 9 dagen na een positieve ovulatietest, maar uiteraard niet onmogelijk. J
Elena, en nog steeds geen menstruatie? Heb je alweer opnieuw een test gedaan?
Loesje: jij ook voorzichtig gefeliciteerd!

[quote quote=10153867]Elena, en nog steeds geen menstruatie? Heb je alweer opnieuw een test gedaan?[/quote]Nee geen menstruatie. Ik heb getest, nu 2 positive Action testen en 2 negatieve Kruidvat test.
Zit bij mij in de familie dat de testen wisselen, mijn moeder had pas met 5 maanden zwangerschap haar eerste positive test.

Niet veel soeps, je lichaam is soms een raadsel. Ik had steeds een mooie cyclus van 28 dagen. Ik was ongesteld geworden en 10 dagen later ofzo had ik weer een mini menstruatie. De HA zei dat je lichaam soms even moet resetten. Ik weet dus niet wat het bij jou is. Als je echt twijfelt, zou ik even naar de HA gaan. Misschien kan hij je gerust stellen. 
Kimsterr, ik moest even testen, zodat ik het min of meer af kan sluiten. De test die ik de afgelopen week heb gedaan, zou wellicht te vroeg kunnen zijn geweest. Tot 7 maanden geleden had ik altijd een cylcus van 28 dagen, maar toen ging dat opeens veranderen en enorm schommelen. Meestal word ik wel uiterlijk op dag 35 ongesteld. Twee keer was het nog langer 44 en 41 dagen. 
Vanmorgen dacht ik echt menstruatieverschijnselen te krijgen. Na mijn test had ik me verzorgd enzo en was ik naar de keuken gegaan. Opeens kreeg ik echt lage rugpijn en een mensturatieachtig gevoel in mijn buik. Nu is dat alweer een beetje weg gegaan. Rugpijn bijna niet meer en mijn buik nog een beetje. Ik heb wel al sinds vrijdag gevoelige tepels. Toen ik pas was gestopt met de pil, had ik dat ook vaak voor mijn menstruatie. Ik weet alleen niet meer zo goed hoe lang van tevoren. Ik denk/hoop dus dat ergens komende week mijn menstruatie doorbreekt als ik niet zwanger ben.
Ik heb voor nu besloten dat het ook echt niet zo is en dat ik een lange cyclus heb. Ook om mezelf een beetje te beschermen, anders word ik helemaal goed. Ik had deze maand namelijk wel een goed gevoel erover. Niet vanwege allerlei symptomen, want die heb ik elke maand wel. Alleen wat ik nog nooit had gehad waren steekjes in mijn buik/zij/lies en baarmoeder. Maar blijkbaar betekenen die dus ook niets. 
Het lijkt alsof jij ook enorm rustig blijft. Heb je al vaker een afwijkende cyclus gehad?

Kimsterr lief dat je er naar vraagt. Helaas was de rest weer negatief vanmorgen. Net na het toilet geweest en iets bruin bij het afvegen. Denk dat de menstruatie er nu aan gaat komen. Helaas.

@kimsterr ik heb een onregelmatige cyclus. Na het stoppen met de pil was het 48, 41,31, 44,40 dus nu ook weer van 40 uitgegaan. Is pas de eerste ronde dat we proberen, dus ondanks de teleurstelling op naar ronde 2 

Terug
Bovenaan