NOD januari 2019

Jeetje wat een hoop berichten, leuk! 

Loesjee: dat meen je niet haha. Wel echt mega toevallig allebei geen kwaaltjes en allebei positief. 

Niet veel soeps: 27 lentes jong;) ik was 18 oktober met de pil gestopt toen 3-12 de eerste echte menstruatie na de ontrekkingsbloeding toen op 31-12 een ovulatie weten te vinden en dat was meteen raak dus blijkbaar. :) 

Helaas menstruatie heeft zich nu doorgezet. We gaan weer door naar de volgende ronde. Iedereen doe nog in de wacht zit: veel succes! ?

anemoontje jaa echt toevallig he! Had het ook echt niet verwacht. Vind het wel heel spannend en ben best bang voor dat ik morgen opeens niet meer positief zou testen of dat het niet goed gaat!
Hoe voel jij je nu?

Vraagje.. merken jullie ook rond een bepaalde tijd in de cyclus dat je puistjes op je gezicht/nek/rug krijgt en kort daarna is t weg?
  Kan dit een teken zijn rond of na eisprong? 

Loesjee: gelukkig heb ik nog maar 1 test thuis, maar wilde eind van de week nog een clearblue halen. Gewoon even de bevestiging. Vooral mn vriend denkt eh ja een streepje en nu? Haha nog zo onwerkelijk. Ga morgen wel gewoon de verloskundige bellen kan alleen maar tussen 13 en 14 en de rest van de week kn ik niet bellen dus leg gewoon uit hoe het is gegaan. Stel het gaat alsnog mis tsja dan moet ik afbellen dat risico neem ik. Heb helemaal geen menstruatie krampen of iets dus heb wel vertrouwen! 

baby one two.  Ik heb kleine puistje voor de menstruatie.  Deze keer heb ik het echter ook na de menstruatie.  Weet dus niet of het bij mij ook nu bij de eisprong hoort. 

anemoontje wat fijn om te horen dat je er zo positief in staat! Echt super blij voor je. En ook fijn dat je je goed voelt.
Jaa inderdaad even ter bevestiging is wel fijn. Ik heb eentje in huis die de weken aangeeft.
Ik moet me misschien ook maar eens verdiepen in de verloskundige praktijken hier in de buurt. Bel je ook eerst de dokter of gelijk verloskundige?

anemoontje wat fijn om te horen dat je er zo positief in staat! Echt super blij voor je. En ook fijn dat je je goed voelt.
Jaa inderdaad even ter bevestiging is wel fijn. Ik heb eentje in huis die de weken aangeeft.
Ik moet me misschien ook maar eens verdiepen in de verloskundige praktijken hier in de buurt. Bel je ook eerst de dokter of gelijk verloskundige?

Terug
Bovenaan