NOD januari 2019

[quote quote=10154073]Elena, ik zie een heel vaag streepje, denk dus positief als het binnen de tijd was, maar nog heel pril[/quote]
De foto is binnen de tijd gemaakt, 3 minuten. Ik zou vannacht of morgen ongesteld moeten worden.

Nou hier is alle hoop weg.. heb nu wat buikkrampen en het bruinverlies begint nu toch echt meer te worden, dus gok dat ik morgen echt wel ongesteld ben.. 

Vandaag toch nog niet ongesteld geworden. Dus ik wacht nog steeds af. Net had ik wel weer enorme pijn in mijn onderdruk, maar kan ook van iets anders zijn. 
Vreselijk steeds die momenten dat je in spanning naar het toilet gaat en benieuwd bent of je iets roods ziet. 

Elena W Uhm nee eigenlijk (nog) niet. Misschien een tuur streepje? Spannend! 
Chantal2109 Wat jammer zeg! teleurstelling he.. weet er alles van.
Ik zit weer op het wachtbankje, mijn ovulatietest was op dag 18 van mijn cyclus positief. We hebben kunnen klussen In die week op dag 15 17 en gelukkig ook dag 18. Daarna helaas niet meer, lastig met werk soms. En wil het wel leuk houden. Nu ben ik bang dat het te vroeg of te weinig is. Nouja wachten maar weer. 

Gefeliciteerd iedereen met goede berichten! 

anemoontje ik had vanmorgen 2 gewone zwangerschaps testen gedaan niet de early. Eentje van clearblue en eentje van de action en allebei al naar ander halve minuut  knap positief! Zo blij.
Toch test ik voor mijn eigen gevoel toch deze week nog 1 a 2 keer. Kan het gewoon niet geloven haha! Kan nu de gynaecoloog wel afbellen!

Loesjeee, echt super, gefeliciteerd! Wat fijn voor jullie dat het nog net voor de afspraak is gelukt. 
Ik had een beetje gedacht/verwacht dat ik afgelopen nacht ongesteld zijn worden. Na mijn negatieve test van gisteren en het feit dat vandaag cb 36 is, word ik dat liever ook zo snel mogelijk. Ik twijfel nog een heel klein beetje of ik misschien te vroeg heb getest, al zou ik dat wel vreemd vinden. Ik wil niet te veel hoop hebben, anders misschien weer een teleurstelling. 
Gelukkig heb ik mezelf weten te beheersen en heb ik vanmorgen niet getest. Ik merkte onder de douche wel dat de bovenkant van mijn borsten een beetje beurs voelt. Sorry voor mijn lange verhaal, maar ik vind het fijn om het van me af te schrijven. Als het irritant is, gewoon even zeggen. 

Terug
Bovenaan