NOD januari 2019

Ik denk dat ik door kan naar ronde 4. Had zonet beetje bruin bloed in het inlegkruisje. Wel raar, want normaalgesproken word ik s nachts of na t ontbijt ongesteld en is het helderrood. Ik zit op dag 31 van mijn cyclus, verwachte NOD overmorgen. Lijkt me een beetje laat voor de innestelling! Heb ook een kort lontje vandaag, dus ik denk dat het wel gaat doorzetten. Getsie.

Lapjesendraadjes wil je geen valse hoop geven maar ik had op dag 11 ook pas innesteling bloeding 2 dagen later al een positieve test.. innesteling schijnt soms ook langer door te kunnen gaan of bij sommige pas als ze zwanger zijn. 

Hoi allemaal, 
Ben nieuw hier. Vandaag is mijn nod, officieel vanavond. Gisteren heel klein beetje bruin slijm, sorry voor de details. Heb ik altijd voor ongie. Breekt dan daarna door. Vandaag echter niks dus een test gedaan en een lichte streep. Nog zo'n dipsticktestje gedaan, ook een lichte streep.
Kan het ook zijn dat dit een mk is en ik toch ongesteld word? Vind dit allemaal best spannend haha. Voel ook helemaal niks. Vandaag wel wat ongie klachten, daarom in de war. 
Verder iedereen succes!!

babyonetwo ik zag jou vragen over verwijzing gynaecoloog en puistjes. Ik heb vrijdag toch een verwijzing voor de gynaecoloog gekregen ivm mijn lange cyclus (48-50 dagen). Maar ik heb nog niet gebeld. Ga er deze week achter aan. Waarvoor heb jij de verwijzing? 
Ik heb sinds de lange cycli last van erg veel acne vanaf ongeveer een halve week na menstruatie, tot een halve week voor menstruatie.. met mijn lange cyclus dus zo'n 4 weken acne. Voornamelijk op 1 plek op mijn kaaklijn.. het ergst is het de eerst 2 weken. 

Mm Anemoontje dat is interessant! Dat wist ik niet! Volgens Clue zou mijn eisprong op 2 januari zijn geweest. Je geeft mij geen valse hoop hoor, ik heb mij er op in gesteld dat t gewoon een tijdje gaat duren voordat t lukt (ik kreeg deze week de gedachte dat het in ronde 5 of 7 gaat lukken), dus als t deze maand toch lukt is dat alleen maar een leuke verrassing!
Ik wil ook al 2 dagen alleen maar snoepen (chocolade) en ben nu dus bloedchagrijnig. Leuk voor de jongste tiener in huis die ook ongesteld moet worden hahahaha, de boze stiefmoeder is er weer (nee hoor, dat ben ik allesbehalve, maar iedereen moet wel uitkijken als ik ongesteld moet worden). 

Terug
Bovenaan