NOD januari 2019

Hier nog geen menstruatie, dag 2 en ook nog geen menstruatieklachten. Wel is mijn temp weer iets gestegen naar 37,0 graden. Ik heb vanochtend een test van de Big Bazaar gedaan en deze was negatief. 
Dit is niet meer leuk die onzekerheid.

gebruiker 1010285, een streep is een streep. die krijg je echt niet als er geen sprake is van een zwangerschap. Wellicht nog heel pril. over 2 dagen nog een keer testen, dan hopelijk toename hcg en is je streep wat duidelijker.
Elsiejoy, klote he zo een lange cyclus?
Lapjesendraadjes, shit meid. Hopelijk is het de volgende ronde raak. Ik zit nu ook in ronde 4.
Elena W, temperatuurstijging is positief. en ook uitblijven van de menstruatie. Alleen onzekerheid begrijp ik door de test van de BIG Bazaar. Heb je geen kruidvat in de buurt? Heb begrepen dat die heel gevoelig zijn, nog gevoeliger dan de early testen. Misschien daarmee proberen?
Vraag van mezelf aan jullie: gistermiddag en avond heb ik eerst bruine, toen helderrode afscheiding gehad bij het afvegen. Heb de avond ervoor geklust. Ben 8 januari voor het laatst ongesteld geweest. Kan dit hiervan zijn of moet ik mij zorgen maken?

[quote quote=10154683]Elena W, temperatuurstijging is positief. en ook uitblijven van de menstruatie. Alleen onzekerheid begrijp ik door de test van de BIG Bazaar. Heb je geen kruidvat in de buurt? Heb begrepen dat die heel gevoelig zijn, nog gevoeliger dan de early testen. Misschien daarmee proberen?[/quote]De Kruidvat zit bij mij in het dorp en ga de 2 v 5 straks halen. 
Ik wil proberen om morgenochtend niet te testen (als ik dat volhoud ?), even afwachten hoe het gaat verlopen.

Dames, ik zou graag jullie advies willen. Vandaag is cd 37, afgelopen zondag, op cd 35 heb ik een test gedaan. Helaas was deze negatief. Echt helemaal wit. 
Mij heb een onregelmatige cyclus en zeker de laatste maanden duurt mijn cyclus langer, maar meestal maximaal 35 dagen. Ik heb eens een uitschieter van in de 40 dagen gehad. 
Zouden jullie morgen opnieuw testen of zouden jullie nog even een weekje wachten?

Ik meld mij ook! Ben nieuw hier, maar lees al wel een tijdje mee. Ik ben in september gestopt met de pil. Na 6 weken voor het eerst ontrekkingsbloeidng een daarna twee keer een cyclus van 35 dagen. Hierbij had ik 14 dagen voor NOD 2/3 dagen een apart gevoel, waarbij ik denk mijn eisprong te voelen. Deze keer dit gevoel weer gehad, waarbij ik denk dat deze keer mijn NOD deze zaterdag is. Dit zou kloppen met weer dat gevoel 14 dagen er voor. Dit is dan de derde ronde voor ons en ik hoop dit weekend of daarna op goed nieuws natuurlijk! Anders wil ik ovulatietesten proberen om te kijken of mijn gevoel met de eisprong klopt. Vandaag voel ik echter weer dat ene gevoel, paar uurtjes. Zou dit dan een innesteling kunnen zijn vraag ik mij af? We zullen het zien. Kan eigenlijk niet wachten om te testen.. 

Niet veel soeps: hmmz gek. Ik kan het niet direct plaatsen, heb zelf wel eens bloedverlies na seks gehad. Daar ben ik mee naar de gyn gegaan en bleken wat gevoelige bloedvaatjes te zijn bij mn baarmoedermond. Zou het zoiets kunnen zijn?
Elena W: Het blijft wel spannend bij jou he? Succes morgenvroeg! Heb jouw verhaal een beetje teruggelezen zojuist. Je geeft mij weer hoop, ik heb namelijk ook wat lagere temperaturen dan gemiddeld volgens mij. Zat in de folliculaire fase op 36,1 / 36,3, ben daarna doorgestegen anar 36,6 gemiddeld met 2 uitschieters naar 37. Zat vanmorgen weer op 36,4. Ik hoop nu dus heel hard dat het morgen weer ietsje hoger is en dat hij net zoals bij jou weer wat door stijgt!
NWJ: Zou kunnen! Duimen op goed nieuws zaterdag dan! :)

[quote quote=10154899]Dames, ik zou graag jullie advies willen. Vandaag is cd 37, afgelopen zondag, op cd 35 heb ik een test gedaan. Helaas was deze negatief. Echt helemaal wit. Mij heb een onregelmatige cyclus en zeker de laatste maanden duurt mijn cyclus langer, maar meestal maximaal 35 dagen. Ik heb eens een uitschieter van in de 40 dagen gehad. Zouden jullie morgen opnieuw testen of zouden jullie nog even een weekje wachten?[/quote]
We zitten in hetzelfde schuitje alleen heb ik afgelopen zaterdag getest. Ik ga morgenochtend weer testen met nu voor het eerst de Kruidvat 2v5 test. Om de dag verdubbelt het dus je kan prima morgen testen. Ik heb iets langer gewacht omdat ik niet weer de deksel op mijn neus wou. Je kan dus ook wachten tot 40 dagen, het is maar net wat voor jou het beste voelt. Dubbel verhaal maar ik snap je enorm goed! En dat is rot, heel rot. Ik zit nu cd33. 

Terug
Bovenaan